هشدار هواشناسی هرمزگان:

مردم از توقف و تردد در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری کنند

    کد خبر :636063
هشدار هواشناسی هرمزگان

به دنبال ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، اداره کل هواشناسی این استان با صدور اطلاعیه‌ای، به مردم توصیه کرد از رفتن به مناطق مرتفع و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی شمال استان خودداری کنند.

مردم از توقف و تردد در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری کنند مجتبی حمزه‌نژاد کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان پنجشنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته و گذر امواج ناپایدار بر روی استان، از عصر پنجشنبه شاهد وزش شدید باد، خیزش گرد و غبار و متلاطم شدن دریا در بیشتر مناطق استان هستیم.

 

حمزه‌نژاد بیان داشت: روز جمعه نیز شاهد افزایش باد‌های غربی بر روی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و مواج شدن این مناطق خواهیم بود.

 

وی افزود: با توجه به این شرایط و مواج شدن دریا، باید تمهیدات لازم در خصوص تردد شناور‌ها در بنادر و اسکله‌های استان صورت گیرد.

 

به گزارش میزان،حمزه‌نژاد در خصوص وضعیت بارشی استان هم گفت: طی امشب و فردا در ارتفاعات استان و برخی نقاط مرکزی، شمالی، شرقی و محدوده تنگه هرمز شاهد رگبار پراکنده باران، رعد و برق و احتمالا تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان به مردم به ویژه صیادان و صاحبان شناور‌های سبک و صیادی توصیه کرد: همواره هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و از هرگونه تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید