مدیرعامل ریلمی از ورود این برند به بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا خبر داد

    کد خبر :861656
مدیرعامل ریلمی از ورود این برند به بازار گوشی‌های هوشمند رده‌بالا خبر داد

ظاهرا برند ریل‌می نیز تصمیم گرفته است با تولید گوشی‌های هوشمند با قیمت بالای ۸۰۰ دلار، به جمع تولیدکنندگان دستگاه‌های رده‌بالا بپیوندد.

ریل‌می (Realme) در طی سال‌های گذشته، نام خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های اصلی در بخش گوشی‌های هوشمند اقتصادی و میان‌رده تثبیت کرده است. در اوایل سال جاری، ریمل‌می با عرضه‌ی سری GT، با موفقیت برند خود را در میان شرکت‌هایی که گوشی‌های موسوم به «قاتل پرچم‌دار» تولید می‌کنند، جای داد.

به گزارش زومیت، جاه‌طلبی‌های ریل‌می به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا اسکای لی، مؤسس و مدیرعامل این برند از طریق یک توئیت، برنامه‌های خود را برای همکاری با شرکت‌های برتر در بازار گوشی‌های رده‌بالا اعلام کرد.

به‌عبارت دیگر، ریل‌می در بخش گوشی‌های هوشمند ۸۰۰ دلاری با غول‌های بزرگی مثل سامسونگ، اپل و گوگل رقابت خواهد کرد. درحال‌حاضر، ریل‌می هیچ دستگاهی در حوزه‌ی گوشی‌های بالا‌رده‌ی ۸۰۰ دلاری یا گران‌تر روانه‌ی بازار نکرده است و بهترین گزینه‌ی این شرکت درحال حاضر GT Neo 2 است.

مدیرعامل ریل‌می غیر از این خبر هیچ جزئیات دیگری در مورد اینکه مشتریان چه زمانی می‌توانند گوشی‌های رده‌بالای این شرکت را خریداری کنند، ارائه نکرده است.

بدین ترتیب فعلا فقط می‌توان در مورد گوشی‌های رده‌بالای آینده‌ی ریل‌می حدس‌وگمان زد. این شرکت با عرضه‌ی گوشی‌های سری GT، عملکرد دوربین را تا حد زیادی بهبود داده است و بنابراین می‌توان انتظار داشت محصولات گران‌قیمت‌تر این برند، با بهره گرفتن از حسگرهای قدرتمندتر و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، عملکرد بهتری در بخش دوربین ارائه دهند.

گوشی هوشمند رده‌بالای ریل‌می احتمالا به یک نمایشگر QHD پلاس با نرخ نوسازی بالا مجهز خواهد شد. این محصول احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای پرچم‌دار آینده‌ی ریل‌می می‌تون به پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ وات و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد. علاوه‌براین گفته شده با افزایش دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری توسط شرکت‌های دیگر، احتمال می‌رود ریل‌می نیز تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای پرچم‌داران خود منتشر کند.

با نزدیک شدن به پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲، مطمئنا جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های رده‌بالای آینده ریل‌می در دسترس قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید