کوکاکولا هم گوشی هوشمند خود را معرفی کرد

    کد خبر :974289
کوکاکولا

شرکت کوکاکولا در همکاری با کمپانی چینی ریلمی از تلفن هوشمند Realme 10 Pro Coca-Cola Edition رونمایی کردند. این گوشی همان ریلمی 10 پرو بوده با تم کوکاکولا.

بازتاب-نسخه ویژه کوکاکولا ریلمی 10 پرو در کنار یک جعبه خرده فروشی خاص قرمز رنگ با لوگو کوکاکولا، استیکرهایی با مضمون برند تولیدکننده نوشیدنی گازدار هم دربرمی‌گیرد. همچنین یک قمقمه نوشیدنی هم در این باکس پیدا می‌شود.

درون باکس خرده فروشی یک سنجاق با طرح سر نوشابه کوکاکولا، یک کارت ویژه و برخی دیگر هم گنجانده شده است. این نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت آن 255 دلار اعلام شده و تنها 1000 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید.

کوکاکولا

از نظر نرم افزاری هم تم‌ و والپیپرهای کوکاکولایی هم در آن تعبیه شده است. در مشخصات سخت افزاری دستگاه هیچ تغییری به وجود نیامده و تمامی تغییرات ظاهری هستند. فروش آن هم اکنون آغاز شده و از طریق فروشگاه Realme.com و Flipkart قابل تهیه است.

بی‌شک دوستداران برند کوکاکولا و ریلمی این نسخه ویژه را جذاب دانسته و به تهیه آن خواهند پرداخت. شرکت ریلمی از برندهای محبوب چینی در زمینه تلفن هوشمند بوده که هر سال نسخه‌های ویژه‌ای را برای علاقمندان تدارک می‌بیند و حال نوبت به کوکاکولا رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید