مدیران جدید حوزه مالی بانک کارآفرین معرفی شدند

    کد خبر :937889

طی احکامی از سوی مدیرعامل بانک، مدیریت امور مالی، مدیر بودجه و امور مجامع و مشاور معاونت مالی و امور مجامع بانک کارآفرین معرفی شدند.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با حضور فرشاد محمدپور عضو هیئت مدیره بانک، خلیل الله موفق معاون مدیرعامل در حوزه سرمایه انسانی و جمعی از مدیران معاونت مالی و امور مجامع، مراسم تودیع و معارفه مدیران این معاونت برگزار شد.

بر این اساس طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک، مجید شمسی به‌عنوان مدیر امور مالی، هادی شیرسوار به عنوان سرپرست مدیریت بودجه و امور مجامع و خانم اکرم نوری به‌عنوان مشاور معاونت مالی و امور مجامع بانک کارآفرین منصوب شدند.

در این مراسم محمدپور عضو هیئت مدیره بانک کارآفرین با اشاره به راهبرد بانک در سال جاری به‌منظور ارائه زنجیره خدمات مالی تاکید کرد: برای پیشرو بودن در سیستم بانکی باید بتوانیم زیرساخت های مناسب به‌منظور افزایش رضایتمندی مشتریان بانک عرضه کنیم و در همین راستا می‌بایست همراه با تغییرات و توسعه تکنولوژی های روز حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه مالی و امور مجامع به عنوان قلب تپنده بانک، از خدمات و تلاش های صادقانه خانم اکرم نوری سرپرست مدیریت پیشین امور مالی تقدیر کرد و از مدیران جدید خواست تا در راستای بهسازی زیر ساخت های امور مالی بانک و ارتقاء شاخص‌های مالی، تمام تلاش خودرا به کار بگیرند.

در این مراسم همچنین معاون مدیرعامل در حوزه سرمایه انسانی با بیان اینکه تغییر در سازمان‌های مختلف امری مرسوم به حساب می‌آید و منجر به ایجاد خلاقیت و ابتکار می‌شود، گفت: اصل بر این است که با تغییر مسئولیت بتوانیم خدمات بهتری به سازمان ارائه دهیم و فضایی ایجاد کنیم تا از انگیزه‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود دارد در بالاترین سطح ممکن استفاده شود.

خلیل‌اله موفق با اشاره به نقش کلیدی مجموعه مالی و مجامع در بانک، تاکید کرد: نکته اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که تغییر مسئولیت باعث به وجود آمدن فرصت‌های بیشتر برای سازمان در بخش‌های مختلف می‌شود و سطوح مختلف خدمت‌رسانی را تقویت می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید