مدل‌های سفارشی فولکس واگن گلف برای همایش Wörthersee 2019 معرفی شدند

  • خودرو
  • شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۹:۳۹
    کد خبر :548901

تیمی از کارآموزان شرکت فولکس واگن اخیرا دو مدل تیونینگ‌شده از مدل گلف GTI و مدل واگن را معرفی کرده‌اند.

فولکس واگن در همایش ورتزی (Wörthersee) سال ۲۰۱۸ نمایش چشمگیری داشت و خودروی مفهومی گلف GTI TCR را معرفی کرد. چند ماه قبل، این خودروی مفهومی به خط تولید راه پیدا کرد. یک سال قبل‌تر، فولکس واگن مدل مفهومی up! GTI را معرفی کرد که این خودرو هم چندی بعد به تولید در تیراژ بالا رسید. امسال شرکت فولکس واگن خودروی مفهومی جدیدی را معرفی نکرده؛ اما دو مدل منحصر‌به‌فرد از گلف GTI در این همایش معرفی‌شده است.

گلفی که مشاهده می‌کنید توسط تیمی از کارآموزان اهل ولفسبورگ تیونینگ‌شده و اکنون به‌لطف پیشرانه‌ی ۲ لیتری تقویت‌شده، ۳۸۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. انتقال قدرت توسط جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی DSG به‌چرخ‌های جلو انجام می‌گیرد. نام این خودرو آرورا است و به‌رنگ خاکستری شبیه به خودروهای آئودی رنگ‌آمیزی‌شده است. در قسمت پشتی بدنه شاهد طرح‌هایی با رنگ تیره و سبز هستیم که به خودرو ظاهری اسپرت می‌بخشد.

کیت بدنه جدید گلف آرورا هم به‌وسیله‌ی دست نقاشی‌شده است. به‌غیر از پیشرانه‌ی قدرتمند و کیت بدنه پهن اسپرت، گلف آرورا از سیستم صوتی قدرتمند ۳,۵۰۰ واتی بهره می‌برد. تاکنون عکسی از کابین خودرو منتشر‌نشده است؛ اما به‌گفته‌ی فولکس واگن، کارآموزان صندلی‌های عقب را حذف کرده‌اند و با تغییر کنسول وسط، فضای کافی برای قرارگیری نمایشگر جدید حاوی اطلاعات خودرو و پیشرانه را ایجاد کرده‌اند. در قسمت سرنشین کناری هم یک تبلت قرار‌گرفته که اطلاعات سیستم صوتی را نمایش می‌دهد.

دومین نمونه‌ی معرفی‌شده توسط تیم کارآموزان فولکس واگن، مدل واگن گلف R است که با نمونه‌ی استاندارد تفاوت‌های فراوانی دارد. تیونر خودرو، قدرت پیشرانه را تا ۴۰۰ اسب‌بخار افزایش داده تا خودروی واگن گلف R به‌اندازه‌ی مدل مشهور R400 قدرت داشته باشد. انتقال قدرت در این خودرو ازطریق جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی DSG به تمامی چرخ‌ها انجام می‌گیرد. نام کامل این خودرو، گلف Estate R 4MOTION FighteR است و به‌لطف کیت بدنه‌ی جدید، نسبت به مدل استاندارد کارخانه ۶ سانتی‌متر عریض‌تر است.

در سقف خودرو چراغ‌ جدید و دوربین ۳۶۰ درجه نصب شده که در هنگام ثبت زمان در پیست، تصاویری مناسبی را ارائه می‌دهد. مدل گلف R واگن هم از رنگ خاکستری ناردو بهره می‌برد؛ اما با رنگ‌های نقره‌ای کریستال و مشکی و قرمز، ترکیب‌شده است.

در جلو پنجره خودرو هم یک چراغ خطر جدید نصب‌شده و در تمامی قسمت‌های کابین، حتی در فضای بار عقب از چرم آلکانترا استفاده‌شده است. سیستم صوتی مخصوص همانند مدل آرورا هم در این خودرو استفاده‌شده است. ۳۸‌امین گرد‌هم‌آیی خودروهای گلف درکنار دریاچه‌ی شهر Reifnitz اتریش به‌تازگی آغاز به‌کار کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید