مدودف: ظاهرا چاره ای جز درگیری مستقیم با ناتو نداریم

    کد خبر :1023492
مددوف درگیری

رخدادهای اخیر پیرامون روسیه، گزینه های کمتر و کمتری را به استثنای درگیری مستقیم با ناتو، که به یک بلوک آشکارا فاشیستی تبدیل شده است، باقی می‌گذارد.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت:

« برخی در کانادا به رهبری نخست وزیر ترودو در پارلمان با نازی‌ها ملاقات می‌کنند، تانک‌های آبرامز از انبارهای تسلیحاتی ناتو به اوکراین تحویل داده می‌شود همچنین به کی‌یف وعده ارسال موشک‌های دوربُرد ATACMS داده شده است.»

وی افزود: «به نظر می‌رسد روسیه گزینه‌ای جز درگیری مستقیم با ناتو بر روی زمین ندارد؛ پیمان نظامی که همانند محور هیتلر به یک بلوک فاشیستی با حجم بزرگتر تبدیل شده است؛ ما علیرغم اینکه نتیجه با هزینه‌های انسانی بسیار بزرگتر از سال 1945 میلادی تحقق خواهد یافت اما آماده این امر هستیم.»

در همین رابطه، پیشتر پارلمان کانادا از «یاروسلاو هونکا» 98 ساله دعوت کرده بود تا در جلسه پارلمان به افتخار سفر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در 22 سپتامبر شرکت کند. رئیس مجلس عوام هونکا را در میان تشویق عمومی به عنوان یک «مبارز» معرفی کرد که برای استقلال اوکراین در برابر روس‌ها در جنگ جهانی دوم مبارزه کرد.

هونکا یکی از اعضای سابق گروه «گالیسیا» وابسته به نیروهای امنیتی ویژه نازی «اس اس» بود که ملی‌گرایان اوکراینی در آن فعالیت داشتند و علیه ارتش سرخ می‌جنگیدند.

به گزارش شفقنا، از سوی دیگر، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تلاش برای «تجلیل از جنایتکاران نازی» را «زشت» توصیف کرد و اظهار داشت: «ما همچنان توجه جامعه بین المللی را در تریبون‌های جهانی به این تلاش‌ها جلب خواهیم کرد، آنها به دنیال تحریف تاریخ جنگ جهانی دوم و هتک حرمت مقدسات و یاد و خاطره قربانیان هشتند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید