محموله 30 میلیاردی هروئین در گلزار بردسیر متوقف شد

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶
    کد خبر :414786

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از کشف 125 کیلو و 900 گرم هروئین و 198کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی موادمکشوفه 30 میلیارد ریال است.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، محمد امین نخعی گفت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ادامه دارد.

وی اعلام کرد: یکی از اشرار و قاچاقچیان دستگیر شده تبعه افغانستان و دارای سوابق متعدد در حمل مواد مخدر است که با استفاده از مدارک سجلی جعلی از جمله کارت ملی تقلبی در ایران تردد می‌کند.

وی در تشریح جزئیات خبر عنوان کرد: در پی اعلام منابع خبری مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر قصد انتقال محموله‌ی سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان‌های عمقی کشور را دارند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار دستگاه قضایی وماموران مواد مخدر شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم و صدور دستور قضایی دو اکیپ از ماموران مواد مخدر به محور رابر به گلزار اعزام شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: پس از تعقیب و گریز خودروهای حامل مواد مخدر متوقف و بعد از بازرسی‌های بعمل آمده مشخص شد که125 کیلو و 900 گرم هروئین و 198 کیلوگرم تریاک در کف خودرهای مذکور جاسازی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید