محمود واعظی با رئیس جمهوری آذربایجان دیدار کرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۶
    کد خبر :180394

محمود واعظی ، رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان روز پنجشنبه با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در باکو دیدار کرد.

واعظی که برای شرکت در کنفرانس بین المللی ‘ همبستگی اسلامی -2017 ؛ گفت و گو بین ادیان و فرهنگ ها ‘ شب گذشته وارد باکو شده است ، امروز پس از حضور در این کنفرانس و سخنرانی با علی اف دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری در سخنرانی امروز خود با تاکید بر اینکه اتحاد مسلمانان امروز شفابخش ترین دارو و ضروری ترین نسخه بهبود دردها و آلام مسلمین است، از ابتکار رئیس جمهوری آذربایجان در اعلام سال 2017 بعنوان سال همبستگی اسلامی قدردانی کرد.
واعظی با اشاره به استقبال جمهوری اسلامی ایران از ابتکار رئیس جمهوری آذربایجان که سال میلادی 2017 را به عنوان سال همبستگی اسلامی اعلام کردند ، افزود: ایران میزبانی یکی از اجلاس های بین المللی همبستگی اسلامی را در مرداد ماه امسال در تهران به عهده داشت و حضور گسترده ورزشکاران کشورمان در برنامه های ورزشی سال همبستگی اسلامی در باکو، یکی دیگر از نشانه های حمایت ما از این اقدام مناسب بوده است.
به گزارش ایرنا ، کنفرانس بین المللی ‘ همبستگی اسلامی -2017 ؛ گفت و گو بین ادیان و فرهنگ ها ‘باحضور مقامات رسمی و شخصیت های برجسته علمی و دینی از 40 کشور و نیز مسئولان و نمایندگان هشت نهاد بین المللی، نمایندگان ویژه سران کشورهای مختلف امروز در باکو برگزارشد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید