محمودی: هرگاه دشمن از کسی راضی باشد باید در حقانیت آن تردید کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۱۴
    کد خبر :215825

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد که برخی جریانات و افراد سیاسی از هورا کشیدن دشمن خرسند نشوند؛ چرا که هرگاه دشمن از کسی ابراز رضایت کند باید در حقانیت آن تردید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: فردا در 14 بهمن ماه زنگ انقلاب در کلیه مدارس کشور به صدا در خواهد آمد و هزاران مراسم و برنامه توسط کمیته‌های بیست‌دوگانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، اماکن ورزشی و هیات‌های مذهبی اجرا می‌شود.

وی افزود: بسیاری از جوانان انقلابی در رسانه‌های کشور و فضای مجازی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب ایفای نقش می‌کنند و شب 22 بهمن نیز مراسم نورافشانی و سر دادن ندای تکبیر را به عنوان شعار محوری انقلاب در ساعت 21 خواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: توجه به پرچم جمهوری اسلامی در کلیه برنامه‌ها و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و تقویت روحیه امید و زمینه‌سازی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 96 از جمله اهداف برگزاری مراسم انقلاب است.

محمودی یادآور شد: دنیا باید در 22 بهمن ماه شاهد اقتدار، صلابت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکباری باشد و ان‌شاءالله مردم ایران اسلامی بخصوص مردم تهران در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی به قلب آمریکا و اسرائیل خواهد زد.

وی همچنین تصریح کرد: در شرایطی که رسانه‌های مزدور صهیونیستی در حال تلاش برای ناامید کردن ملت ایران هستند و مصمم هستند که باورهای انقلابی مردم را نسبت به دین کم‌رنگ کنند و درصدد بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن پیشرفت‌های نظام اسلامی هستند، ملت ایران با نصب‌العین قرار دادن فرامین و رهنمودهای نایب امام عصر (عج)، به تمام توطئه‌گران و دشمنان خارجی و داخلی دست رد خواهد زد.

به گزارش ایسنا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که مطالبات منطقه‌ای را دنبال کرده و مدیران موظف به پاسخگویی هستند، اما هرگز در برابر استکبار، فتنه‌گران و نفوذی‌ها کوتاه نخواهند آمد.

محمودی یادآور شد: برخی جریانات و افراد سیاسی از هورا کشیدن دشمن خرسند نباشند که هرگاه دشمن از کسی ابراز رضایت کرد باید در حقانیت خود تردید کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید