با حضور فرمانده کل سپاه؛

الحاق یک ناو اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه پاسداران/ عکس

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲
    کد خبر :762781

آئین الحاق ” ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی «به نیروی دریایی سپاه» صبح امروز (پنجشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی شناوری سنگین، چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع هواپیما، پهپاد و سامانه‌های موشکی، پدافندی و راداری را دارد.

این ناو با تناژ ۴۰۰۰ تن و طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه‌های مخابراتی یکپارچه بسیار پیشرفته جنگال و موشکی سوم خرداد با قابلیت حمل بالگردها، پهپاد‌ها و شناور‌های عملیاتی است که همه آن‌ها از تولیدات داخلی بوده و توسط جوانان متخصص مومن انقلابی طراحی و عملیاتی شده است.

به گزارش دانشجو، ناو سنگین رزمی، اطلاعاتی و پشتیبانی شهید رودکی به مثابه یک شهر دریایی متحرک است که با تمام تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت‌های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امدادرسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشور‌های منطقه‌ای می‌باشد؛ بنابراین گزارش، با پیوستن این شناور سنگین به ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه، ماموریت دریادلان سپاه برای حضور مقتدر در آب‌های دوردست، از امروز آغاز شد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رضا گفت:

    قیافه اش به نفتکش میخورد ایرادی نداره بعدی خیلی رزمی تر باشد متشکرم بربچه های ایرونی

دیدگاهتان را بنویسید