محسن هاشمی: ماجرای قتل “میترا استاد” مردانه است!

    کد خبر :549730

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ماجرای قتلمیترا استاد” توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این موضوع “مردانه” است و وقتی جمع خبرنگاران مردانه شد، پاسخگوی شما هستم!

محسن هاشمی امروز در حاشیه برگزاری صد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در ابتدای جلسه سه نفر از اعضای شورای شهر تهران تذکراتی را در بخش‌های مختلف از جمله گزارش تفریغ بودجه همچنین راه‌اندازی کیوسکها و دکه‌های جدید در شهر تهران مطرح کردند که البته تعداد تذکرات بیش از این بود اما با توجه به محدودیت زمان موضوعاتی مطرح شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نیز تذکری را در ارتباط با حواشی پیش آمده در شرکت متروی تهران و تجمع پرسنل و اعتراضات آنها مطرح کردم که البته در این زمینه نیز پیگیری‌هایی را داشته‌ام که با اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و همچنین مسئولان شرکت مترو تهران، نگرانی در ارتباط با موضوع شرکت متروی تهران وجود ندارد.

هاشمی اضافه کرد: در ادامه جلسه امروز، لایحه برنامه عملیاتی ایمن‌سازی ساختمانهای ناایمن بلندمرتبه پرخطر شهر تهران مسکونی و غیرمسکونی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: البته طرح این موضوع به سال 95 و بعد از حادثه پلاسکو برمی‌گردد که با شروع کار شورای پنجم مجددا به این موضوع پرداخته شد و اعضای شورای شهر تهران تاکید داشتند که شهرداری تهران هرچه زودتر لایحه‌ای را برمبنای طرح شورای شهر تهران ارائه کند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: با ارسال لایحه اشاره شده از سوی شهرداری تهران و با توجه به اهمیت موضوع، سه کمیسیون از جمله کمیسیون سلامت، عمران و شهرسازی به موضوع اشاره شده پرداختند و کمیسیونهای مشترکی را در ارتباط با بررسی مواد لایحه تشکیل دادند.

وی تصریح کرد:‌ امروز نیز نتیجه بررسی لایحه در سه کمیسیون در صحن شورا مطرح شد که اعضای شورای شهر تهران اعتقاد داشتند که باید بررسیهای بیشتری در ارتباط با لایحه انجام گیرد و در واقع اعضا از مفاد لایحه راضی نبودند و در نهایت نیز به کلیات لایحه رای ندادند.

وی گفت: در همین زمینه قرار بر این شد لایحه اشاره شده به شهرداری تهران ارجاع و مجددا به شورا ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره اساسنامه شورایاری‌ها نیز گفت: این اسناسنامه پس از تصویب به هیئت تطبیق به فرمانداری ارسال شده است و امیدواریم تا هفته آینده به تایید هیئت تطبیق رسیده و در نهایت نیز بررسی آئین‌نامه انتخابات شورایاری‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم؛ هاشمی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاران در باره ماجرای قتل مترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق پایتخت واکنش نشان داد و گفت: این موضوع مردانه است و وقتی جمع خبرنگاران مردانه شد، پاسخگوی شما هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید