مجیدی: خوشحالم انتظار هواداران استقلال با حضور فرهاد به پایان رسید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۷
    کد خبر :476809
فوتبال

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به نظرم ما جزو ۵،۶ تیم برتر ایران از لحاظ امکاناتی هستیم. ما یک ورزشگاه اختصاصی داریم که تیم‌های بزرگی مانند استقلال چنین امکاناتی ندارند و حتی با مشکل زمین روبرو هستند.

فرزاد مجیدی بعد از دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران که به تساوی یک بر یک همراه بود درباره وضعیت تیم نساجی اظهار داشت: برای تیم برنامه‌ریزی را آغاز کرده‌ایم که با آمدن مجید جلالی این برنامه‌ را به جلو می‌بریم. امروز یک بازی تدارکاتی با تیم خوب استقلال داشتیم که برای هر دو تیم مفید بود. نساجی این لیاقت را دارد که با تیم‌های بزرگ بازی برگزار کند.

وی افزود: زمانی که نساجی در لیگ دسته یک بود و به این تیم رفتم وقتی شور هواداران این تیم را دیدم گفتم نساجی باید پیشرفت و با تیم‌های بزرگی بازی کند.

مجیدی درباره اضافه شدن مجید جلالی خاطرنشان کرد: من نباید راجع به جلالی حرف بزنم او یک مربی شناخته شده و کارنامه‌دار است. 25 سال پیش در تیم پیام مقاومت شاگرد ایشان بودم. او مربی قابل احترامی است و در تیم ما نیز همکاری‌مان با احترام است که همین موضوع باعث خوشحالی من است و به من انگیزه بیشتر می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران درباره رویارویی با فرهاد مجیدی که اخیرا به عنوان مربی استقلال در این تیم مشغول به کار شده، تصریح کرد: بیشتر تقابل با استقلال برایم سخت بود اما به هر حال فوتبال دیگر حرفه‌ای شده و من الان در خدمت نساجی هستم و باید مقابل همه تیم‌ها به خوبی بجنگیم.

وی درخصوص حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال عنوان کرد: قبل از اینکه فرهاد این تصمیم را بگیرد با او صحبت کردم و گفتم که من 2،3 سال است که دارم کار می‌کنم و می‌دانم که چقدر این راه سختی دارد اما خوشحالم که به هر حال انتظار هواداران استقلال به پایان رسید و فرهاد به این تیم به عنوان مربی اضافه شد. فکر می‌کنم با فکر و دیسیپلین کاری که او دارد می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. مطمئنا روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

مجیدی درباره وضعیت نساجی مازندران گفت: جزو 5،6 تیم برتر ایران از لحاظ امکاناتی هستیم. ما یک ورزشگاه اختصاصی داریم که تیم‌های بزرگی مانند استقلال چنین امکاناتی ندارند و حتی با مشکل زمین روبه‌رو هستند. تیم ما به طور خصوصی اداره می‌شود و در این شرایط تیم‌داری بسیار سخت است و باید مسئولان استانی به کمک ما بیایند. الان تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس مشکل زمین تمرینی دارند اما تیم ما این مشکلات را ندارد. خیلی‌ از تیم‌ها هنوز مشکل پرداختی دارند اما پرداخت‌های ما به ترتیب انجام شده است.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان فصل قرار است نساجی در تهران تمرین کند اظهار داشت: این تصمیمی نیست که من بگیرم و باید مالکان باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری کنند. اگر این امکانات در قائمشهر فراهم باشد ما همین فردا تیم را به آنجا می‌بریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید