مجتمع پرحاشیه در منطقه ۱۷ ساخته می‌شود؟

    کد خبر :693734

شهردار منطقه ۱۷ تهران با اشاره به تعلل سرمایه‌گذار در ساخت مجتمع رضوان طی ۱۰ سال گذشته گفت: طی توافقات جدید روند ساخت این مجتمع تسریع می‌شود.

محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران در پاسخ به پرسش درباره گلایه 500 خانواده زیان‌دیده پروژه رضوان منطقه 17 تهران اظهار داشت: گفته می‌شود زمین مجتمع رضوان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه فضای فرهنگی منطقه امامزاده حسن به شهرداری هبه شده است در صورتی که این چنین نیست و اسناد موجود نشان می‌دهد هبه‌ای در کار نبوده و شهرداری حدود 6 میلیارد تومان در این زمینه پرداخت کرده است.

وی افزود: شرکت فضای فرهنگی سرمایه‌گذار با شهرداری توافقی در این زمینه داشته که شهرداری زمین و پروانه را ارائه دهد و سازنده ساخت آن و تکمیل پروژه را انجام دهد ولی متأسفانه سازنده طی 10 سال گذشته دز این زمینه کوتاهی کرده است.

شهردار منطقه 17 تهران ادامه داد:‌ پروژه رضوان توسط 3 مجموعه شهرداری، سرمایه‌‌گذار و شرکت توسعه فضای فرهنگی مورد توجه بوده و قرار بوده است که سازنده به عنوان طرف مقابل شهرداری اقدامات لازم تکمیلی را انجام دهد.

کلهری گفت: شهرداری از آنجایی که شهروندان در یک طرف این قضیه قرار دارند به این موضوع ورود کرده و با شریک خود که سازنده است مذاکرات لازم را انجام داده تا اقدامات لازم صورت گیرد به عبارتی شهرداری تعهد داده زمین و پروانه ساخت را صادر کند و سازنده روند تکمیلی را انجام دهد لذا هیچ قصور و کوتاهی از سوی شهرداری انجام نگرفته است.

وی اعلام کرد: شهرداری پیگیر ساخت و تکمیل شدن این پروژه بوده و قرار شده سازنده با سرعت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهد. ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که هر جا لازم باشد کمک‌های مورد نیاز را انجام دهیم.

به گزارش فارس ،شهردار منطقه 17 تهران گفت: همچنین قرار شده سه طبقه به منظور فضای فرهنگی و ورزشی در این زمین ساخته شود و سرمایه‌گذار لازم است که اقدامات مورد نیاز را هر چه سریع‌تر انجام و برای راه‌اندازی انشعابات و برق جدیت داشته باشد.

کلهری با بیان اینکه ما به اعتراضات مردم در مورد تأخیر در راه‌اندازی این مجموعه توجه داشته‌ایم گفت: رفع مشکلات مردم جزو اولویت‌های کاری ما است و ما به سرمایه‌گذار اعلام کرده‌ایم هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید