متهمان فراری در بازار تهران دستگیر شدند

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۴۱
    کد خبر :505694
متهمان فراری

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری دو متهم که با دستبند از دادسرا متواری شده بودند در محدوده بازار تهران، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، در این باره اظهار کرد: نیمه شب سه شنبه چهاردهم اسفند سال جاری، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که در یک ساختمان نیمه کاره دو مرد مشکوک را که سعی داشتند با یک کاپشن روی دست‌هایشان را بپوشانند، مشاهده می‌کنند. با توجه به این موضوع، ماموران برای بررسی شرایط، مسیر خود را به سمت این افراد تغییر داده که در همین لحظات متهمان از محل متواری شدند و در حین متواری شدن این افراد، ماموران متوجه شدند که دستان این افراد با یک رشته دستبند به یکدیگر وصل شده است.

وی ادامه داد: ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و این افراد را تعقیب کردند تا در نهایت متهمان را متوقف و برای انجام تحقیقات به کلانتری ۱۱۳ بازار منتقل کردند.

موقوفه‌ای افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که هر دو نفر به جرم سرقت موتور سیکلت از سوی ماموران ۱۰۱تجریش بازداشت شده‌ اما در یک فرصت مناسب از دادسرا متواری شده‌اند و پس از مخفی شدن نیز به منزل دوستشان مراجعه کردند اما از آن‌جایی که موفق نشدند دوستشان را پیدا کنند به ناچار در خیابان‌های اطراف بازار سرگردان شدند تا اینکه از سوی ماموران شناسایی شدند.

به گزارش ایسنا به گفته جانشین پلیس پیشگیری پایتخت، متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم‌هایی از قبیل سرقت موتور سیکلت و جیب‌بری اعتراف کرده و پس از صورت‌ جلسه و تشکیل پرونده برای ادامه روند بررسی به کلانتری ۱۰۱ نجریش منتقل شدند تا در این خصوص به پرونده آن‌ها رسیدگی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید