متا ویژگی‌های جدیدی را برای قابلیت استاتوس واتساپ معرفی کرد

    کد خبر :974599
واتساپ

متا مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای سرویس پیام‌رسان چت فوری خود، واتساپ معرفی کرده است. ویژگی‌های جدید برای بهبود تجربه استاتوس در پیام‌رسان چت طراحی شدند.

بازتاب- این غول رسانه‌های اجتماعی گفته است که ویژگی‌های جدید اعلام شده آن به شما کمک می‌کند راحت‌تر نظر خود را برای دیگران مطرح کنید. یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌هایی که متا بر آن تاکید کرد استاتوس صوتی بود. اکنون می‌توانید پیام‌های صوتی تا 30 ثانیه را در استاتوس WhatsApp ضبط و به اشتراک بگذارید.

این برای کسانی که راحت‌تر صحبت می‌کنند به جای تایپ کردن، مفید خواهد بود.  اکنون، به لطف قابلیت جدید «انتخاب مخاطب خصوصی»، می‌توانید هر بار که استاتوس خود را در پیام‌رسان به‌روزرسانی می‌کنید، انتخاب کنید چه کسی استاتوس شما را ببیند.

واتساپ

متا در پست وبلاگ رسمی خود نیز توانایی واکنش به استاتوس را برجسته کرده است. مانند اینستاگرام، واتساپ هم اکنون می‌تواند به وضعیت‌هایی که در آن مشاهده می‌کنید، واکنش ارسال کنید. برای کمک به پاسخ سریع به هر وضعیتی، می‌توانید با کشیدن انگشت به بالا و ضربه زدن بر روی یکی از هشت ایموجی که می‌خواهید استفاده کنید، یکی را انتخاب نمایید. طبق معمول، می‌توانید مانند قبل با متن، پیام‌های صوتی، استیکرها و موارد دیگر به وضعیت پاسخ دهید.

اشتراک گذاری لینک‌های مخرب در استاتوس واتساپ به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه می‌تواند دردسرهای زیادی را برای افرادی که روی آن لینک‌ها کلیک می‌کنند ایجاد کند. با این حال، با پیش‌نمایش‌های لینک جدید متا در ویژگی استاتوس، کاربران می‌توانند پیش‌نمایش صفحه‌ای را که لینک آنها را به آن می‌برد، قبل از کلیک کردن روی لینک، مشاهده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید