مباشری: اگر مسئولان پدیده کتبا مخالف تعویق بازی باشند، در تختی به میدان می‌رویم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
    کد خبر :411153

هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: اگر مسئولان پدیده خراسان به طور کتبی مخالفت خود را با تعویق بازی هفته دوازدهم اعلام کنند، مجبوریم در ورزشگاه تختی بازی کنیم.

هادی مباشری درباره اینکه مسئولان پدیده اعلام کرده‌اند که بلیت سفر به تهران و کارهای رزرو هتل برای بازی با استقلال را انجام داده‌اند، اظهار داشت: این کار عرف است که برای هر بازی پیش‌بینی تهیه بلیت و رزرو هتل صورت بگیرد. همانطوری که ما برای بازی با استقلال خوزستان برای چهارم آذرماه بلیت رزرو کرده‌ایم، مسئولان پدیده نیز کارشان را به درستی انجام داده‌اند.

وی افزود: با توجه به مصدومانی که در بازی با سایپا در ورزشگاه تختی داده بودیم، اعلام کردیم زمین کیفیت لازم را ندارد. از مسئولان سازمان لیگ و پدیده خواستیم که مساعدت کرده و بازی به تعویق بیفتد، چرا که سلامت بازیکنان مهم است. پدیده‌ای‌ها شفاها مخالفت کردند، اما کتبا به سازمان لیگ مخالفت خود را اعلام نکرده تا به ما هم ابلاغ شود.

به گزارش تسنیم ،اجرایی در خصوص اینکه اگر مسئولان پدیده به صورت کتبی مخالف تعویق بازی باشند، چه تصمیمی می‌گیرند، گفت: اگر این شرایط پیش بیاید، مجبوریم در تختی بازی کنیم. ابتدای فصل طبق الزامات AFC، ورزشگاه آزادی و تختی به عنوان ورزشگاه اول و دوم معرفی کردیم. با توجه به کیفیت پایین تختی، به ما پیشنهاد برگزاری بازی در زمین سوم مثل شهدای شهر قدس را داده‌اند، اما از سازمان لیگ خواهش کرده‌ایم که بازی را به تعویق بیاندازند. ما در تختی با مصدومیت علی کریمی و پژمان منتظری روبرو شدیم و از این بابت ضرر کرده‌ایم. بحث بلیت فروشی و حضور هواداران به کنار، ما بحث‌مان سلامت بازیکنان است.

مباشری در پایان عنوان کرد: تصمیم نهایی را سازمان لیگ در رابطه با تعویق بازی می‌گیرد، اما امیدوارم این سازمان و همچنین مسئولان پدیده مساعدت کنند تا بازی به تعویق بیفتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید