جایزه آرمان در جشنواره فیلم فجر

    کد خبر :977279
جایزه آرمان در جشنواره فیلم فجر

به عنوان رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از جزئیات اعطای جایزه آرمان مطلع بودم، هر سال همکاری خوبی برای برپایی جشنواره فیلم فجر از سوی شهرداری تهران انجام می‌شد که امسال این همکاری منظم‌تر بود.

علیرضا نادعلی افزود: یکی از اقدامات خلاقانه این دوره جشنواره فیلم فجر، طراحی جایزه‌ای تحت عنوان جایزه «آرمان» بود که به فیلم اتاقک گلی اهدا شد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: این یک جایزه بود و نیازی به مجوز شورای شهر ندارد و از محل اعتبارات در اختیار شهردار پرداخت شده است.

علیرضا نادعلی در پاسخ به این سوال که هدیه اهدایی در قالب جایزه آرمان چه بوده است؟ گفت: علاوه بر تندیس، جایزه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز اهدا شد و قرار است از این به بعد هر سال این جایزه در جشنواره فیلم فجر اهدا شود.

سخنگوی شورا در واکنش به بی اطلاعی رئیس شورا از این موضوع با تاکید بر اینکه ممکن است اعضای شورای شهر در جریان تمام اتفاقاتی که در شهرداری تهران به عنوان نهاد اجرایی رخ می‌دهد، نباشند، افزود: دستگاه اجرایی می‌تواند اقدامات خود را وفق قوانین شورا انجام دهد و نگاه منفی نداشتند.

شهرداری تهران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، از جایزه «آرمان» رونمایی کرد؛ جایزه‌ای که برای اولین بار شهرداری به فیلمی اهدا کرد. شهردار تهران، این جایزه را به فیلم اتاقک گلی اهدا کرد.

به گزارش صدا و سیما، این جایزه در حالی برای اولین بار اهدا شد که مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز پس از اهدا آن از جزئیات این جایزه اعلام بی خبری کرد و درخصوص لزوم تأیید این جایزه در شورا گفت: باید این موضوع را بررسی کنیم و متوجه شویم این جایزه چه چیزی بوده است و باید مطلع شویم که این جایزه از کجا پرداخت شده و مبنای آن چه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید