ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA معرفی شد

    کد خبر :1065760
ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA معرفی شد

جدیدترین لوازم خانگی عرضه شده با نام تجاری MIJIA شیائومی، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی MIJIA است.

بازتاب– این محصول در چین عرضه شده و از پلتفرم‌های خرده فروشی مانند JD.com در دسترس است. ماشین لباسشویی درام 8 کیلوگرمی شیائومی MIJIA دارای طراحی بسیار باریک و دستگیره فیزیکی کاملاً تعبیه شده در جای صفحه نمایش لمسی است. ضخامت بدنه ماشین لباسشویی 495 میلیمتر است و می‌توان آن را در فضاهای کوچک‌تر منزل قرار داد.

ماشین لباسشویی درام 8 کیلوگرمی MIJIA طراحی ساده‌ای دارد و به راحتی توسط افراد مسن قابل استفاده است. آستانه دمای بالای 95 درجه سانتیگراد دارد و می‌تواند به نرخ استریلیزاسیون 99.99درصد دست یابد و باکتری‌ها را در پارچه‌های کثیف استریل کنند. ماشین لباسشویی همچنین از حذف کنه 60 درجه سانتیگراد پشتیبانی می‌کند. این امکان از بین بردن آسان کنه‌های جذب شده روی لباس‌ها را با نرخ حذف ۱۰۰ درصد فراهم می‌کند.

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی MIJIA معرفی شد

این دستگاه توسط یک موتور BLDC مهر و موم شده BMC تامین می‌شود که سایش را کاهش می‌دهد و کاهش نویز را بهبود می‌بخشد. این دستگاه از سنجش هوشمند وزن اقلام قرار داده شده بر روی دستگاه پشتیبانی می‌کند. سپس یک منبع آب هوشمند و مدت زمان بهینه عملیات شستشو را ارائه می‌دهد. ماشین لباسشویی اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی شیائومی MIJIA دارای ویژگی منحصر به فردی در پشتیبانی از افزودن پارچه در حالی است که دستگاه در حال کار است. همچنین می‌توانید اضافه کردن لباس‌ها را در هر زمانی متوقف کنید. ماشین لباسشویی در طرح رنگ کرم موجود است.

 ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک درام 8 کیلوگرمی MIJIA بیش از 999 یوان (139 دلار) قیمت دارد. در حال حاضر هیچ جزئیات در دسترس بودن جهانی برای این مدل وجود ندارد. با این حال، انتظار می‌رود که شیائومی این مدل را متعاقباً به چندین بازار خارج از کشور ارسال کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید