ماسک دلیل خرید توییتر را فاش کرد

    کد خبر :951353
توییتر

چرا ماسک به توییتر نیاز دارد: “من فکر می کنم این می تواند یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان باشد” ماسک به دنبال تبدیل کردن توییتر است به شرکتی که ارزش بالایی پیدا خواهد کرد.

بازتاب-‌‌او گفت: «فکر می‌کنم توییتر پتانسیل‌های زیادی دارد… و فکر می‌کنم می‌تواند یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان باشد،» و افزود که این آسان نیست، اما ممکن است. ایلان ماسک تاکید کرد که هزینه نهایی شرکت تحت این معامله کمی بالا بوده است. بر اساس آخرین داده‌های companymarketcap.com، توییتر دارای ارزش بازار 41.09 میلیارد دلاری است که سیصد و هفتاد و هفتمین شرکت ارزشمند در لیست را به خود اختصاص داده است.

ماسک دلیل خرید توییتر را فاش کرد

یکی از مصاحبه‌کنندگان سی‌ان‌ان گفت که ایلان ماسک «نیمی از کارکنان توییتر» را اخراج کرد، که میلیاردر به او سر تکان داد، اگرچه او در مورد این اظهار نظر اظهار نظر نکرد. همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، رئیس تسلا و اسپیس ایکس توضیحات پروفایل توییتر خود را تغییر داد و خود را “اپراتور خط تلفن شکایات توییتر” نامید.

دیروز، توییتر ایمیل هایی را برای برخی از کارمندان ارسال کرد و به آنها گفت که اخراج شده اند و نباید به دفتر بروند. ایلان ماسک همچنین برنامه های خود را برای دریافت 8 دلار در ماه برای “چک آبی” که نشان می دهد حساب تأیید شده است، تأیید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید