مادر ایلان ماسک مدل تبلیغاتی اوپو شد

    کد خبر :1004548
اوپو

برند نوپا چینی اوپو به تازگی در یک اقدام تبلیغاتی با مادر ایلان ماسک کارآفرین ثروتمند امریکایی قراردادی امضا کرده تا سفیر برند و مدل تبلیغاتی این کمپانی شود.

بازتاب- مادر ایلان ماسک، مای ماسک نام داشته که یک مدل 75 ساله بوده و متخصص تغذیه هم شناخته می‌شود. اوپو باتوجه به شهرت بسیار ایلان ماسک تصمیم گرفت تا مادرش را برای این کار تبلیغاتی انتخاب کند.

در تصاویر تبلیغاتی، مای ماسک دارای یک گوشی اوپو فایند ایکس 6 پرو بوده که بدنه سفید و قهوه‌ای دارد. نکته جالب اینجاست که لباس مادر ایلان ماسک نیز قهوه‌ای بوده و با رنگ گوشی ست شده است.

حرکت اوپو هوشمندانه بود زیرا باتوجه به محبوبیت و شهرت بالا ایلان ماسک، استفاده از مادر آن می‌تواند به رشد این برند کمک کند. در حال حاضر استفاده از تصاویر تبلیغاتی مادر ایلان ماسک در تبلیغات اوپو آغاز نشده و بزودی شروع می‌شود.

اوپو

گوشی Find X6 Pro با سیستم دوربین قدرتمند درحال حاضر به فروش می‌رسد. در واقع از آن به عنوان بهترین گوشی هوشمند دوربین محور جهان یاد می‌کنند. اینکه اوپو چگونه توانست مای ماسک را به عنوان سفیر جهانی خود به کار گیرد، جالب خواهد بود.

Oppo از محبوبیت ماسک به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر استفاده خواهد کرد. مای ماسک به تنهایی یک نماد است. او بیش از 5 دهه بوده که یک حرفه مدلینگ درخشان داشته و Find X6 Pro قهوه‌ای رنگی که مای آن را در دست دارد، با مدلی چون او جذاب شده است.

مشخص نیست دیگر شرکت‌ها برای رقابت با اوپو دست به چه کاری می‌زنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید