ماجرای خانه نشینی خانم بازیگر از زبان خودش

    کد خبر :375765

بازیگر نمایش هایلایت گفت: من یک ماه تمام در خانه بودم اما تعداد بسیار معدودی از دوستان حال مرا پرسیدند که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. گاهی آدم توقع دارد به عنوان یک هنرمند که سالها تلاش کرده کمی بیشتر هوایمان را داشته باشند.

صدیقه کیانفر بازیگر و دوبلور پیشکسوت درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش گفت: خدا را شکر که نسبت به گذشته حالم بهتر است. کمی مشکل در راه رفتن دارم اما با استراحت بهتر می شود.

وی در همین راستا افزود: یک ماه گذشته در خانه مشغول استراحت بودم تا کمی مشکلات درد عضلانی و راه رفتنم بهتر شود. به همین دلیل طی یک ماه پیش از خانه خارج نشدم و کمی حوصله ام از خانه نشینی سر رفته است.

این بازیگر پیشکسوت درباره ادامه روند درمان خود تاکید کرد: خوشبختانه تاثیر داروها خوب بوده و همچنان به مصرف آن می‌پردازم. به امید خدا اگر همه چیز خوب پیش برود این ماه به کار بر می‌گردم.

وی درباره دوری خود از فضای هنری طی یک ماه گذشته اظهار کرد: به واسطه همین استراحت مطلق خانگی نتوانستم به رادیو بروم و همین باعث شده به شدت طی این روزها در خانه حوصله‌ام سر رفته و دلتنگ همبازی شدن با دوستان هنرمندم در رادیو هستم.

بازیگر نمایش هایلایت با گلایه از تنها ماندنش در خانه اضافه کرد: من یک ماه تمام در خانه بودم اما تعداد بسیار معدودی از دوستان حال مرا پرسیدند که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی رسد. گاهی آدم توقع دارد به عنوان یک هنرمند که سالها تلاش کرده کمی بیشتر هوایمان را داشته باشند.

کیانفر درباره حضور خود در مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نتوانستم برای این مراسم از خانه بیرون بروم اما دلم با عزاداران بود. از کنار پنجره گاهاً عزاداران را نگاه می‌کردم و از طریق تلویزیون به تنهایی عزاداری کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید