ماجدی: جامعه فوتبال یادش باشد که تیم امید برای کسب تجربه به اندونزی می‌رود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
    کد خبر :340153

رئیس کمیته آموزش گفت: تمام تمرکز تیم ملی فوتبال امید بر روی بازیهای مقدماتی المپیک است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش درباره تیم فوتبال امید که بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی را پیش رو دارد، گفت: سیاست بسیار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم فوتبال امید در رابطه با بازیکنان گرفت اولین گام برای موفقیت بود. بازیکنانی به این تیم دعوت شدند که در رده سنی زیر 21 سال هستند و حضور در بازی‌های جاکارتا بزرگترین و مهمترین عامل برای کسب تجربه و هماهنگی و آماده‌سازی بازیکنان ایران برای مسابقات مقدماتی المپیک است.

رئیس کمیته آموزش عنوان کرد: مسابقات جاکارتا با تیم‌های ملی زیر 23 سال برگزار می‌شود و ما هدف‌مان از حضور در این بازی‌ها فقط کسب تجربه، شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای مرحله مقدماتی المپیک است. در ادوار گذشته طبق قانونی که بر بازی‌ها حاکم بود تیم از بازیکنان زیر 23 سال و چند بازیکن بزرگسال می‌توانست استفاده کند که خوشبختانه فدراسیون فوتبال به همراه کادر فنی سیاست خوبی را در این زمینه در پیش گرفته و فقط از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کردند. به نظرم استراتژی درستی بود که بعد از چندین سال به مرحله اجرا در آمد.

ماجدی ادامه داد: تیم فوتبال امید در جاکارتا لژیونرهای خود را در اختیار ندارد و در گروه سختی نیز قرار دارد, اما این بدان معنا نیست که ملی‌پوشان صرفاً چند بازی انجام دهند و بازگردند. هدف از حضور تیم زیر 21 سال ایران در اندونزی، کسب تجربه و هماهنگی بیش از پیش است. من در تمرینات این تیم حضور داشته و عملکرد بازیکنان را کاملاً زیر نظر داشتم. تیم بسیار خوبی داریم اما باید به این تیم زمان داد تا به هدفش برسد.

وی افزود: کارشناسان و جامعه فوتبال باید یادشان باشد که این تیم برای کسب تجربه می‌رود و تمام تمرکز ما برای مسابقات مقدماتی المپیک است. این تیم آینده فوتبال ایران است و باید مرحله به مرحله پیش رویم تا به اهداف خود برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید