لیگ ملت‌های والیبال/ شاگردان آلکنو همچنان می‌بازند

  • آرشیو
  • دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۰۶
    کد خبر :820826
لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 15:30 به مصاف فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای این بازی از جواد کریمی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ملی‌پوشان ایران پیش از این موفق به کسب 5 پیروزی شده و 7 مسابقه را به حریفان خود واگذار کرده بودند.

ست نخست؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، اما در امتیاز 8 بر 6 به سود فرانسه بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه فرانسوی‌ها تیم برتر میدان شدند و این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود شاگردان لوران تیلیه خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

تیم ایران ست دوم را بهتر از فرانسه آغاز کرد. در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. سرویس‌های انگاپت کار را برای ملی‌پوشان ایران سخت کرد و در امتیاز 16 بر 12 به سود فرانسه، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود فرانسه تمام شد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود فرانسه

برای شروع ست سوم سعید معروف و امیر غفور در ترکیب ایران قرار گرفتند. در این ست چند بار ترکیب تیم ایران تغییر کرد تا حداقل یک ست به نام شاگردان آلکنو ثبت شود. در امتیاز 16 بر 13 به سود فرانسه، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود فرانسه تمام شد تا هشتمین شکست ایران در این دوره از رقابت‌ها ثبت شود.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 فردا از ساعت 17:30 به مصاف لهستان خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید