لیگ قهرمانان اروپا/ رویارویی مسی و رونالدو خارج از ال کلاسیکو

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴
    کد خبر :767777

هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود و در یکی از مهمترین بازی‌ها بارسلونا در خانه، میزبان یوونتوس است.

به گزارش صدا و سیما؛ امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه (به وقت تهران) بعد از مدت‌ها دوباره مسی و کریستیانو رونالدو مقابل هم قرار می‌گیرند. بیانکونری برای برگزاری دیدار برگشت خود مقابل بلوگرانا در لیگ قهرمانان اروپا به بارسلون سفر کرده است. هرچند هواداران بارسا استقبال خوبی از رونالدو فوق ستاره تورینی‌ها نداشتند، اما بازی امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ می‌تواند جالب باشد.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ صفر بارسا به پایان رسید هرچند در آن بازی رونالدو به علت ابتلا به کرونا محروم بود، اما فوق ستاره پرتغالی امشب انگیزه‌های زیادی برای برتری مقابل بارسلونا دارد.

بارسلونا بر خلاف لالیگا در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته و با برتری در هر ۵ بازی قبلی صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. یوونتوس هم تنها یک باخت مقابل بارسا داشته و با ۴ برد و ۱۲ امتیاز به مرحله بعد صعود کرده، اما نبرد امشب می‌تواند تعیین کننده تیم صدرنشین گروه باشد. شاگردان پیرلو برای صدرنشینی باید با اختلاف ۲ گل یا بیشتر تیم کومان را شکست دهند.

این دو تیم در رقابت‌های اروپایی تا کنون ۱۲ بار در رقابت‌های مختلف با هم دیدار کردند که ۵ بار بارسا پیروز شده ۳ بار یووه به برتری رسیده و ۴ بازی دو تیم هم مساوی شده است.

در سایر بازی‌های امشب زنیت سنت پترزبورگ با دورتموند، لاتزیو با بروژ، چلسی با کراسنودار، رن با سویا، دیناموکیف با فرانتس واروش، پاریسن ژرمن با باشاک شهیر و لایپزیک با منچستریونایتد دیدار می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید