لیونل مسی در راه نیوکمپ

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۱۲
    کد خبر :989062
مسی

 یکی از پرسر و صداترین نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو که ممکن است شکل عملی به خود بگیرد، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا است. مدیران این باشگاه که در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی هستند، امیدوار هستند بتوانند با رفع موانع موجود و ارائه پیشنهادی قابل‌قبول، برنده هفت توپ طلا را برای بازگشت به نوکمپ متقاعد کند.

بر اساس ادعای نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ بارسلونا در حال نهایی کردن پیشنهادی است که قرار است به لیونل مسی ارائه دهد، اما این باشگاه پیش از هر اقدامی برای تأیید این پیشنهاد آن را به سازمان لالیگا ارسال خواهد کرد و خوشبین است که لالیگا طرح پیشنهادی‌ آنها را بپذیرد. خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا قوانین مالی سختگیرانه‌ای را به اجرا گذاشته و باشگاه‌های لالیگایی را به‌شدت در مورد سقف دستمزدها تحت فشار قرار داده است که یکی از باشگاه‌هایی که او در این زمینه  به شدت زیرنظر دارد، بارسلوناست.

از آنجایی که بازگشت مسی به بارسلونا به سود لالیگا هم خواهد بود، به نظر می‌رسد که در این زمینه انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به بارسا داشته باشد. این فوق‌ستاره آرژانتینی که تابستان 2021 در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در زمان حضورش در بارسا در 778 بازی 672 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

لیونل مسی که گفته می‌شود در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد، آینده حرفه‌ای‌اش همچنان در هاله‌ای از ابهام است. مالکان قطری و مدیران این باشگاه فرانسوی در تلاشند تا این فوق‌ستاره آرژانتینی را برای ماندن در جمع پاریسی‌ها متقاعد کنند اما به نظر می‌رسد پروژه ورزشی PSG و نتایجی ضعیفی که این تیم اخیراً کسب کرده که حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم یکی از آنها بوده، او را متقاعد نکرده و به دنبال جدایی از این تیم است.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید