لکسوس ES 2023 رونمایی شد/ سیستم چندرسانه ای بهتر

    کد خبر :921166

شرکت لکسوس که در واقع برند لوکس تویوتا محسوب می شود، به تازگی نسخه 2023 سدان ES را معرفی کرد. سدان بزرگ سایزی که از طراحی خیره کننده و فناوری های نوین برخوردار است.

بازتاب- لکسوس ES جدید در مقایسه با مدل پیشین از نظر ظاهری و داخلی ارتقا قابل توجهی پیدا کرد. به گفته شرکت ژاپنی مدل جدید دارای سیستم چندرسانه‌ای بروزرسانی شده بوده و تیم طراحی LFA لکسوس در طراحی آن همکاری داشتند.

لکسوس ES 2023 رونمایی شد-1

ES در سال 2018 جدیدترین مدل آن رونمایی شد و توانست مشتریان تجاری و خصوصی را راضی نگه دارد. زیرا نه تنها طراحی جذابی داشت، بلکه متریال باکیفیتی در آن به کار گرفته شده بود که موجب یک تجربه سواری لذت بخش می‌شد. در مدل 2023 لکسوس سعی داشته ارتقا قابل قبولی به خرج دهد تا بتواند نظر علاقمندان و مشتریان را جلب کند.

سیستم چند رسانه‌ای اکنون کیفیت بهتر و پاسخگویی سریع‌تری دارد. همچنین به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو می‌پردازد. گفته شده ناوبری مبتنی بر فضای ابر امکان دسترسی به اطلاعات جاده و ترافیک در زمان واقعی را برای برنامه‌ریزی سفر آسان‌تر و جلوگیری از تاخیر را فراهم می‌کند. همچنین می‌توان از آن برای دسترسی به اطلاعات قیمت سوخت محلی و پارکینگ استفاده کرد. اگر اتصال ابری قطع شود، می‌توان از پیمایش تعبیه‌شده ارائه شده در مدل‌های درجه بالاتر استفاده کرد.

لکسوس ES 2023 رونمایی شد-2

این مدل در ماه آگوست راهی بازار خواهد شد و جزئیاتی چون قیمت اعلام نشده است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت لکسوس مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید