لوسید موتورز با خودرو الکتریکی ارزان به جنگ تسلا می رود

    کد خبر :1043539
لوسید موتورز

لوسید موتورز یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده خودرو الکتریکی پریمیومی و باکیفیت بوده که به تازگی مشخص شده بزودی از خودرو 50 هزار دلاری خود رونمایی خواهد کرد.

بازتاب-این حرکت در جهت به چالش کشیدن برند بزرگی چون تسلا بوده که با خودروهای مدل 3 و Y توانسته سلطه قابل توجهی بربازار خودروهای الکتریکی داشته باشد. گذار از مدل‌های لوکس به مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر مسیری رایج برای شرکت‌های خودروسازی نوپا است. Lucid که در ابتدا بر خودروهای برقی رده بالایی مانند سدان ایر 80000 دلاری و Air Sapphire 249000 دلاری تمرکز داشت، اکنون به بخش پرجمعیت‌تر خودروهای خانوادگی روزمره توجه دارد.

این تغییر با توجه به اعلام پیتر راولینسون، مدیرعامل این شرکت در مورد رقابت در بازار خودروهای خانوادگی پرمصرف، قابل توجه است. یکی از مزایای بالقوه Lucid در این سرمایه گذاری جدید، تخصص آن در فناوری باتری است. Lucid که پیشتر یک شرکت باتری‌ساز بود، می‌تواند از این دانش برای ارائه برد برتر در مدل‌های آینده خود استفاده کند. این بسیار مهم است، زیرا برد برای بسیاری از خریداران خودروهای برقی یک عامل کلیدی تصمیم‌گیری است.

لوسید موتورز

علاوه بر این، سفر Lucid به سمت خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌تواند از درس‌های آموخته شده توسط تسلا، به ویژه در کنترل کیفیت، بهره‌مند شود. مدل‌های اولیه تسلا، مانند مدل 3 و مدل Y، به دلیل مشکلات جزئی کیفیت با انتقاداتی مواجه بودند. Lucid این فرصت را دارد که اطمینان حاصل کند این مشکلات در مدل‌های خود مورد توجه قرار می‌گیرند، بنابراین از همان ابتدا استاندارد جدیدی را در کیفیت ساخت EV ایجاد می‌کنند.

با این حال، چالش‌ها همچنان باقی است. با توجه به حضور تثبیت شده تسلا و سایر خودروسازان، سرمایه گذاری Lucid در این بخش بازار رقابتی آسان نخواهد بود. این شرکت باید بین قیمت مناسب و کیفیت و دامنه تعادل برقرار کند تا واقعاً برجسته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید