لزوم ورود بخش خصوصی به الکترونیکی شدن خدمات نظام سلامت

    کد خبر :549334

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سرعت الکترونیکی شدن خدمات مطب‌ها افزایش یافته و از طرفی باید از ظرفیت بخش خصوصی در مسیر الکترونیکی شدن خدمات نظام سلامت استفاده کنیم.

ابوالحسن فیروزآبادی درباره اجرای طرح‌های الکترونیک در سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: اجرای طرح‌های الکترونیک در نظام سلامت می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند و همچنین در مدیریت منابع نظام سلامت نیز بسیار موثر است زیرا در نظام سلامت همواره با کمبود منابع مواجه می‌شویم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: گزارش بسیار خوبی از روند اجرای طرح‌های الکترونیک و مدیریت هوشمند منابع و کاهش مصارف و هزینه‌ها در سازمان بیمه سلامت ارائه شده است همچنین برای توسعه الکترونیکی شدن خدمات در سازمان بیمه سلامت تصمیم‌های خوبی گرفته شده است.

وی ادامه داد: سرعت الکترونیکی شدن خدمات مطب‌ها نیز افزایش یافته و از طرفی باید از ظرفیت بخش خصوصی در مسیر الکترونیکی شدن خدمات نظام سلامت استفاده کنیم.

فیروزآبادی بیان کرد: زیرساخت‌های کشور برای اجرای طرح‌های الکترونیکی در نظام سلامت آماده است و این مسیر حتما باید طی شود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور درباره آمادگی مدیران و مسئولان نظام سلامت برای الکترونیکی شدن خدمات نیز تصریح کرد: باید به سمت الکترونیکی شدن خدمات در نظام سلامت حرکت کنیم و چاره‌ای جز این نیست و باید فرهنگ آن ایجاد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید