فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد

لزوم حمایت از جوانان برای تحقق توسعه پایدار کشور

    کد خبر :283327

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم توجه به امور جوانان و هموار کردن مسیر پیشرفت آن‌ها گفت: حمایت از جوانان تحقق پیشرفت و توسعه پایدار کشور را به همراه خواهد داشت.

هدایت الله جمالی پور در گفتگو با ایسنا اظهارکرد: جوانان آینده‌سازان این کشور هستند و ساماندهی امور جوانان یک وظیفه ملی است. جوانان این مرز و بوم بسیار مستعد هستند و به‌رغم کاستی‌ها و محدودیت‌ها توانسته‌اند با دست خالی، موانع پیشرفت را بردارند و در زمینه‌های مختلف حماسه آفرینی کنند.

وی افزود: ما تا سه عنصر زبان، قلم و قدم را درست نکنیم حتی نمی‌توانیم به توسعه پایدار فکر کنیم. هر کس هر حرفی که دلش می‌خواهد، می‌زند و به منافع ملی آسیب می‌رساند. گاهی یک کلمه می‌گوییم یا یک خط می‌نویسیم و باید هزینه بین‌المللی بدهیم. اصلی‌ترین مشکل ما همین موارد است و باید این‌ها را حل کنیم. از قدیم هم عنوان شده که «هر سخن جایی و نقطه مکانی دارد.»

جمالی‌پور با اشاره به اینکه پویایی و نشاط از شاخصه‌های جوانی است،گفت: همه مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند و با به کارگیری جوانان و میدان دادن به آن‌ها، هم پویایی و نشاط را به سازمان خود تزریق کنند و هم زمینه را برای رشد و تعالی جوانان فراهم آورند.

وی تاکید کرد: مدیریت ریسک از لوازم اصلی توسعه است اما بسیاری از مدیران ما به این موضوع اعتقاد ندارد. همه ما باید یک زبان مشترک داشته باشیم و آن زبان مشترک، عزت کشور ماست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید