مسجدجامعی تأکید کرد

لزوم تعهد همه دستگاه‌ها برای حفظ باغات پایتخت

    کد خبر :329373

عضو شورای شهر تهران از دولت خواست که دستگاه‌های دیگر را متعهد کند تا از باغات‌شان حفاظت کنند.

احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد، گفت: این اتفاق خوب را به سپنتا و رئیس شورای شهر یزد که آرام اما جدی موضوع را پیگیری می‌کردند تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به فوت آیت الله مرتضی تهرانی برادر آیت الله مجتبی تهرانی گفت: مرتضی تهرانی، تبار 200 ساله در تهران داشت و از علمای بی سر و صدایی بود که به کار آخوندی خود مشغول بود و از آن دسته آخوندهای پر سر و صدای این روزها نبود.

مسجد جامعی با بیان اینکه در قالب تهران گردی چندی پیش از باغ برره که در حال خشک شدن بود بازدید کردیم، افزود: رسانه‌ها پای کار آمدند و زنگ هشدار از بین رفتن این باغ را به صدا درآوردند و در ادامه آن اتفاق خوبی افتاد و بنیاد مستضعفان اعلام کرد که 157 هزار متر مربع از املاکش که باغ است را تمایل دارد که به صورت باغ نگهداری شود.

وی با بیان اینکه خیلی اتفاق مثبتی است که یک سازمان همچون بنیاد مستضعفان پای کار آمده و نسبت به حفظ باغات کمک می‌کند، ادامه داد: اما این انتهای راه نیست چرا که ما در مناطق مختلف باغاتی را داریم که بلاتکلیف است و ما نیازمند تعهد همه دستگاه‌ها هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خبر فروش اردوگاه منظریه توسط آموزش و پرورش گفت: مگر می‌شود اردوگاه منظریه را به حراج گذاشت؟ این وظیفه اخلاقی، عرفی، شهری و … همگان است که باغات و فضای سبز تهران حفظ شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پیشنهاد می‌شود شهردار تهران به هیات دولت پیشنهاد دهد تا همه دستگاه‌ها متعهد شوند که باغات‌شان را حفظ کنند و از دولت بخواهیم که همه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها را که باغ دارند مجاز کنند که از باغ‌شان حفاظت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید