لذت بازدید از نمایشگاه گل و گیاه را از دست ندهید

    کد خبر :908035
نمایشگاه گل و گیاه

سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، هیجدهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته، را از تاریخ 17 تا 23 اردیبهشت ماه 1401 در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می کند.

بازتاب-این نمایشگاه با مشارکت فعالان عرصه های تولیدی و صنعتی گل و گیاه و فضای سبز برگزار می شود. در رابطه با این نمایشگاه، اهداف و کارکردهای آن توضیحاتی در ادمه خواهد آمد.

 خریدن، کاشتن و حتی نگاه کردن به گل و گیاه، باعث برانگیخته شدن احساس شادی و آرامش می شود. این حس را در نمایشگاه گل و گیاه به خوبی می توان تجربه کرد. این نمایشگاه که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود. امسال نیز در بوستان گفتگو در حال برگزاری است.

اهداف

ترویج فرهنگ گیاه پروری و فضای سبز و جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی داخلی و ارقام جدید خارجی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ گل و گیاه است.

حفظ و حراست از محیط زیست، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت سالم بین شرکت کنندگان جهت ارتقاء کمی و کیفی تولیدفراهم آوردن امکانات مناسب جهت استفاده از تجربیات کارشناسان و صاحب نظران ، داخلی و خارجی، معرفی توانمندیها و نوآوری های تولیدکنندگان و دست اندکاران عرصه های تولید و صادرات گل و گیاه کشور، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد موقعیت شغلی در زمینه تولید گل و گیاه و صنایع وابسته از دیگر اهداف نمایشگاه گل و گیاه است.

شرکت کنندگان

در نمایشگاه گل و گیاه تولیدکنندگان داخلی و خارجی گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای باز شرکت می کنند. هم چنین دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهاده های کشاورزی و ابزار آلات باغبانی نیز جز شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه در هجدهمین دوره خود با همکاری اتحادیه تعاونی های کشاورزی تولیدکنندگان گل و گیاه ایران برگزار می شود.

اهمیت

این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با گونه های متنوع گیاهی و گل مناسب آپارتمان است. بسیاری از ما علاقمند نگهداری گیاهان در آپارتمان هستیم اما از آنجا که با گیاهان آشنایی نداریم حین انتخاب گل مناسب آپارتمان‌مان بسته به شرایط نور مردد می‌شویم و دست آخر از خیر خرید می‌گذریم. مزیت نمایشگاه گل و گیاه معرفی و آشنایی با گیاهان و همچنین فرصتی برای خرید گل و گیاه ارزان و گیاه آپارتمانی ارزان است.

در واقع نمایشگاه فرصتی مناسب در اختیار همه قرار داده تا از نزدیک با گل مناسب آپارتمان و انواع گیاهان زیبا آشنا شوند، ویژگی‌های هرکدام را بشناسند و در نهایت بتوانند خرید گل و گیاه ارزان و گیاه آپارتمانی ارزان موردنظرشان را انجام دهند.

آدرس

بوستان گفتگو با مساحت 14 هکتار و انواع گونه‌های گیاهی به مکانی برای نمایشگاه دائمی گل و گیاه تبدیل شده است.
بر این اساس هیجدهمین نمایشگاه گل و گیاه نیز از 17 تا 23 اردیبهشت در همین بوستان به آدرس بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید