لایکا از ساعت لوکس یک میلیاردی خود رونمایی کرد

    کد خبر :1037291
لایکا

لایکا یکی از برندهای موفق تولیدکننده دوربین‌های حرفه‌ای و گران قیمت آلمانی است. این شرکت به تازگی از یک ساعت لوکس و جدید به نام ZM 1 Gold Limited Edition رونمایی کرد.

بازتاب- لایکا، سازنده مشهور دوربین آلمانی، مدل جدیدی از ساعت ZM 1 خود را با نسخه محدود به نام ZM 1 Gold Limited Edition معرفی کرد. این ساعت نفیس ادای احترامی به IA Luxus، یک دوربین مطرح لایکا بوده که در سال 1929 عرضه شد و از طرح رنگ طلایی و مشکی خیره کننده‌ای بهره می‌برد.

ZM 1 Gold LE که تنها به 50 دستگاه از آن به تولید می‌رسد، رویای یک کلکسیونر است که برای مشتریان قدردان لایکا ساخته شده است. عملکردی مشابه ZM 1 اصلی دارد، اما با رنگ قاب و صفحه متفاوت. ZM 1 یک ساعت 41 میلی‌متری است که حرکتی سفارشی از Lehmann Präzision را در خود جای داده و زمان، تاریخ، نشانگر ذخیره انرژی و عملکرد ویژه‌ای را برای کنترل اینکه آیا ذخیره انرژی را می‌پیچید یا زمان را تنظیم می‌کنید، ارائه می‌دهد.

 

لایکا

 

به همین ترتیب، فشار دهنده بالای تاج تاریخ را به جلو می‌برد و یک دیافراگم کوچک وجود دارد برای زمانی که ساعت در حالت سیم پیچی قرار داشته و سفید یا زمانی که ساعت در حالت تنظیم است و قرمز. در یکی دیگر از شکوفایی‌های الهام‌گرفته از دوربین، ZM 1 دارای یک ذخیره انرژی است که از مرکز باز می‌شود و شبیه پره‌های شاتر دوربین است.

مجموعه تاج و هل از تیتانیوم ساخته شده‌اند و ZM 1 Gold LE با قاب رزگلد 18 عیار با ترکیبی از تیتانیوم عرضه می‌شود. قیمت این محصول لایکا بیش از 28 هزار دلار بوده و این یعنی 1میلیارد و 400 میلیون. بنابراین برای افرادی تدارک دیده شده که به دنبال کلکسیون ساعت هستند. زیرا در کنار طراحی شیک و نفیس خود، ارزش بسیاری هم در بحث خرید دارد. لایکا پیش از این نیز ساعتی لوکس معرفی کرده و نخستین بار چنین محصولی مشاهده نمی‌شود.

انتظار داریم تمامی این 50 واحد بزودی فروش رود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید