لامبورگینی تصویر خودروی مرموزش را منتشر کرد

  • خودرو
  • شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲
    کد خبر :596537

شرکت لامبورگینی تصویری را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده که به عقیده کارشناسان احتمالا نسخه ساخته شده از طرح اولیه خودروی هیبریدی است که در ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شده است.

شرکت لامبورگینی پس از همکاری با MIT طرح اولیه خودروی الکتریکی Terzo Millennio را در ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد. اکنون بسیاری از کارشناسان منتظر نسخه تولید شده آن هستند. در همین راستا Autoblog با اشاره به تصویری که لامبورگینی در اینستاگرام خود منتشر کرده، معتقد است این خودرو به زودی رونمایی می شود.

در این تصویر لوگوی خودرو، سایه ای از بدنه و بخشی از چراغ های ال ای دی به شکل Y نشان داده شده که شباهت هایی به طرح اولیه مذکور دارد.

ویژگی هایی مانند بدنه فیبرکربنی با قابلیت خودترمیمی، موتورهای الکتریکی نصب شده در چرخ ها و مخزن انرژی با ظرفیت بالا احتمالا هم اکنون آماده نیستند اما لامبورگینی خود را برای تولید محدود این نسخه آماده کرده است.

قرار است نسخه هیبریدی خودروهای لامبورگینی «آونتادور» و « هوراکان» ساخته شود. اما خودروی موجود در عکس هرچه که باشد احتمالا در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در ۱۲ سپتامبر رونمایی می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید