قیمت گوجه فرنگی نصف شد

    کد خبر :16827

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش 50 درصدی نرخ گوجه فرنگی و افزایش 200 تومانی نرخ پیاز در بازار خبر داد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش ۵۰ درصدی نرخ گوجه فرنگی و افزایش 200 تومانی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو گوجه فرنگی در میدان هزار الی ۲ هزار تومان و پیاز هزار و 400 الی هزار و 800 تومان است.

 

وی نرخ هر کیلو سیب زمینی در میدان را هزار و ۴۰۰ الی هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد، افزود: این درحالی است که طی روزهای آتی با رسیدن محصول نو از گرگان، با افت قیمت در بازار روبرو خواهیم شد.

 

مهاجران با اشاره به آخرین وضعیت نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو هندوانه ۴۰۰ تا ۸۰۰ تومان، ملون هزار تا ۳ هزار تومان، طالبی هزار و ۵۰۰ الی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه سبز ۴ تا ۱۳ هزار تومان، زردآلو ۸ تا ۲۵ هزار تومان و توت فرنگی ۴ تا ۸ هزارتومان است.

 

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت سایر میوه‌ها در بازار را اعلام کرد و ادامه داد: همچنین نرخ هر کیلو سیب سفید ۵ هزار تومان، موز ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کیوی ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰، خیار گلخانه‌ای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و خیار بوته‌ای ۲ تا ۳ هزار تومان است.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه و تقاضا در بازار بیان کرد: عرضه و تقاضا در بازار نسبتا آرام است و از طرفی با وجود افزایش تولید محصول به نسبت سال‌های گذشته پیش بینی می‌شود که اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید