قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اعلام شد

    کد خبر :799051

در یکصد و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار با تاکید بر حمایت ستاد از تصمیمات قرارگاه ساماندهی مرغ، میزان و قیمت کالاها در سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد.

معدن و تجارت، در یکصد و سی و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار در وزرات صمت با تاکید بر حمایت ستاد از تصمیمات قرارگاه ساماندهی مرغ، میزان و قیمت کالاها در سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد.

در این جلسه موضوعات مربوط به تامین و توزیع گوشت مرغ بر اساس مصوبات و تصمیمات قرارگاه تخصصی ساماندهی مرغ مطرح و بر حمایت ستاد تنظیم بازار از مصوبات قرارگاه، گزارشاتی درباره میزان و نحوه توزیع گوشت مرغ در سطح استان تهران و نیز سایر استان‌ها ارائه شد.

در این جلسه رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گزارشاتی در مورد وضعیت بازار اقلام پرمصرف در سبد خانوار ارئه داد که بر اساس آن 67 قلم از 100 قلم کالای رصد شده با کاهش و یا ثبات قیمت همراه بوده است.

به گزارش فارس، در بخش دیگر این جلسه نیز موضوع تامین کالاهای سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان مطرح و با استناد به آمار و گزارش ارائه شده در این زمینه، میزان 30 هزار تُن برنج وارداتی هندی و تایلندی به ترتیب با قیمت 18 هزار و 500 تومان و 12 هزار و 500 تومان در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت؛ همچنین مقدار 30 هزار تُن شکر با قیمت هشت هزار و 700 تومان برای بسته‌های یک کیلوگرمی، 3 هزار تُن گوشت قرمز منجمد با قیمت 80 هزار تومان و حدود 180 هزار تُن روغن با قیمت مصوب به عنوان سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

در این جلسه همچنین با اشاره به موجودی 136 هزار تُنی خرما در کشور، گزارشی در مورد نحوه توزیع خرما در سراسر کشور نیز ارائه شد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید