قیمت پراید همچنان صعودی است

    کد خبر :980434
پراید

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۴۰ میلیون تومان کاهش به ۵۱۰ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲۱ میلیون تومان کاهش به ۵۲۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵ میلیون تومان کاهش به ۵۴۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۵۵ میلیون تومان کاهش به ۸۸۰ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۱۱ میلیون تومان کاهش به ۶۴۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۴ میلیون تومان کاهش به ۶۵۶ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۲ میلیون تومان کاهش به ۶۲۷ میلیون تومان و پژو پارسTU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۱۸ میلیون تومانی به ۶۱۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید همچنان افزایشی است

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۱ میلیون تومان افزایش به ۳۳۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۵۱ اما کاهش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۴ میلیون تومان کاهش به ۲۷۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۳۲ میلیون تومان کاهش به ۲۶۲ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۳۴۹ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۳ میلیون کاهش به ۳۳۹ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۹ میلیون تومانی به ۳۳۶ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۱۱ میلیون تومانی به ۳۴۶ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۱۴ میلیون تومانی به ۴۴۴ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با کاهش ۱۸ میلیون تومانی به ۴۵۲ میلیون تومان رسید.

ریزش شدید قیمت خودروهای دنا و سمند

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در روزهای گذشته ارزان شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۹۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۸۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به ۶۶۳ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۲ میلیون تومان ریزش به ۸۶۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۶۰ میلیون به ۸۴۵ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۱۴ میلیون تومانی به ۵۲۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۰ میلیون تومان کاهش به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید