قیمت میوه‌های شب یلدا اعلام شد

    کد خبر :1041496
قیمت میوه‌ شب یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان “امسال هندوانه انباری نداریم و این محصول به‌صورت تازه‌خوری به دست مصرف‌کننده می‌رسد”، کف قیمت هر کیلوگرم هندوانه را ۱۰هزار تومان و انار را ۲۰هزار تومان به‌صورت عمده اعلام کرد.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار داشت: میوه های مورد نیاز برای استفاده در شب یلدا به اندازه کافی تامین است و مشکلی بابت عرضه یا کمبود این محصول وجود ندارد.

وی افزود: امسال بر خلاف سال های گذشته هندوانه مورد استفاده در شب یلدا دیگر به صورت انباری نبوده و به صورت تازه رس در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و مردم دیگر با محصول کهنه مواجه نخواهند بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: بر اساس کشف قیمت صورت گرفته قیمت هر کیلوگرم هندوانه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده در کف قیمت 10 هزار تومان، متوسط 15 هزار تومان و سقف قیمت 22 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: کف قیمت هر کیلوگرم انار ساوه نیز به صورت عمده 10 هزار تومان، به طور متوسط 30 هزار تومان و سقف قیمت ( محصول لوکس) 50 هزار تومان است.

کارگر گفت: کف قیمت انبار شیراز نیز 20 هزار تومان و به طور متوسط 30 هزار تومان و میوه لوکس 55 هزار تومان در میدان مرکزی به صورت عمده به فروش می رسد.

وی اظهار داشت: قیمت سایر میوه نیز بر اساس قیمت کشف شده در میدان مرکزی میوه و تره بار به فروش می‌رسد که به ویژه مرکبات با قیمت‌های پایینی دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: خرده فروشان سطح شهر می توانند به قیمت های یاد شده حداکثر 30 درصد اضافه کنند و آن را به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی افزود: با توجه به وجود ضایعات بالای محصولات در صف فروشندگان میوه، سود واقعی خرده فروشان در شهر تهران حدود 9 درصد است.

قیمت میوه یلدا

تسنیم

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید