قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی

    کد خبر :938048

اگر میخواهید بدانید قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی چقدر است و نحوه محاسبه دیوار چینی با بلوک سیمانی چه هزینه ای دارد این مقاله مناسب شماست. علاوه براین در ادامه می خوانید که هزینه دیوار کشی باغ با بلوک سیمانی و … چقدر است؛ همچنین فروشگاه خرید لوازم و مصالح ساختمانی را برای تهیه بلوک سیمانی با قیمت مناسب معرفی کرده ایم.

قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی چقدر است؟

برای اجرای پروژه هایی که با استفاده از بلوک سیمانی انجام می شود، لازم است بدانید قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی چقدر است تا بتوانید هزینه مصرف بلوک سیمانی در اجرای کار را محاسبه کنید.

برای اینکه بدانید قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی چقدر است لازم است بدانید به طور کلی، هزینه های بلوک سیمانی شامل چه مواردی است:

هزینه دیوار چینی معمولا شامل قیمت خرید بلوک سیمانی و حمل مصالح است. از دیگر هزینه های دیوار چینی با بلوک سیمانی، دستمزد کارگر و ملات مصرفی است.

بنابراین نحوه محاسبه دیوار چینی با بلوک سیمانی با در نظر گرفتن قیمت بلوک سیمانی و هزینه حمل، حقوق کارگر و هزینه خرید ملات ساختمانی خواهد بود.

به عنوان مثال برای خرید بلوک سیمانی مورد نیاز برای دیوار کشی دور ساختمان، نیاز به بلوک سیمانی سبک پوکه است. اما برای دیوار چینی دور باغ لازم است قیمت بلوک سیمانی دیوار باغ برای دیوار چینی با بلوک سیمانی را بدانید. بلوک سیمانی سنگین برای دیوار چینی با بلوک سیمانی استفاده می شود از همین بلوک نیز برای بدنه داخل چاه استفاده می شود.

این امکان وجود دارد که ابعاد بلوک هایی که استفاده می کنید یکسان نباشد، اما چیزی که به شما کمک می کند تا بلوک مناسب را انتخاب کنید، وزن بلوک سیمانی است. وزن بلوک سیمانی در محاسبه قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی مؤثر است:

1. وزن بلوک سیمانی سبک، حدود ۴ الی ۸ کیلوگرم

2. وزن بلوک سیمانی سنگین حدود ۱۲ الی ۱۶ کیلوگرم

نحوه محاسبه قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی

محاسبه تعداد بلوک سیمانی در یک متر مربع برای محاسبه قیمت تمام شده لازم است. فرض کنید طول دیوار باغ 100 متر است و ارتفاع آن 2 متر بلوک سیمانی است، برای اینکه دیوار چینی کنید چه تعدادی بلوک سیمانی لازم است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم، برای دیوار کشی دور باغ باید از بلوک سیمانی سنگین استفاده شود. وزن این بلوک تقریباً 12 کیلوگرم  است و اندازه ابعاد آن ۲۰*۲۰*۴۰ است. اگر طول بلوک 40 سانتی‌متر باشد، 13 عدد بلوک سیمانی برای هر یک متر دیوار چینی لازم است.

قیمت هر متر مربع بلوک سیمانی با توجه به نوع بلوک متفاوت است. بلوک سیمانی سنگین، بلوک سیمانی سبک، یا بلوک سیمانی سه جداره هر کدام قیمت متفاوت دارد. قیمت تمام  شده یک متر مربع از هر نوع بلوک سیمانی با توجه به تفاوت وزن، متفاوت بوده و این هزینه با توجه به تغییرات قیمت بازار، به طور پیوسته در حال تغییر است. برای اطلاع از قیمت هر متر مربع بلوک ساختمانی از هر نوع، می توانید با پشتیبانی سایت خونه سازها تماس بگیرید.

نکات مهم در محاسبه قیمت تمام شده دیوار بلوک سیمانی

برای محاسبه قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی لازم است به موارد زیر توجه کنید:

بلوک سیمانی از چه نوعی است؟ بلوک سیمانی سبک، بلوک سیمانی سه جداره یا بلوک سیمانی سبک؟

محاسبه ستون برای دیوار کشی با بلوک سیمانی: برای دیوار کشی دور باغ و حتی داخل ساختمان لازم است ستون ها را محاسبه کنید و حدود هر 4 متر، یک ستون در نظر بگیرید.

نحوه محاسبه دیوار چینی با بلوک سیمانی برای دور باغ با محاسبه بلوک سنگین امکانپذیر است. این بلوک معمولا ارزان‌تر از سایر بلوک های جدید است.

تعداد بلوک سیمانی در یک متر مربع چقدر است؟ حدودا هر 13 عدد بلوک سیمانی سبک یا سنگین یک متر مربع است.

قیمت دیوار کشی با بلوک ساختمانی با توجه به تعداد بلوک مورد نیاز مشخص می شود. برای تعداد مورد نیاز بلوک سیمانی مورد نیاز، کافیست طول بلوک‌ سیمانی را مد نظر داشته باشید زیرا طول بلوک سیمانی دو سایز است:

♦ سایز اول 40 سانتیمتر

♦ سایز دوم 50 سانتیمتر

اگر بلوک مورد نظر شما، طول 40 سانتیمتر است، به ازای هر یک متر دیوار چینی با بلوک سیمانی، نیاز به 13 عدد بلوک سیمانی دارید.

اگر بلوک مورد نظر شما، 50 سانتیمتر است، به ازای هر یک متر دیوار چینی با بلوک سیمانی سبک یا سنگین، نیاز به 10 عدد بلوک دارید.

قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی از خونه سازها

قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی برای دیوار چینی باغ، دیوار چینی دور ساختمان و بلوک چینی چاه، متفاوت است. برای خرید بلوک سیمانی و محاسبه قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار بلوک سیمانی می  توانید وارد سایت خونه سازها شوید و با راهنمایی و مشاوره تیم خونه سازها، قیمت تمام شده و تعداد بلوک مورد نیاز، قیمت میلگرد و دستمزد چاه کن و کارگر دیوار کشی را محاسبه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید