قیمت بیت کوین رکورد شکست

    کد خبر :766181

در معاملات شب گذشته قیمت بیت‌کوین با عبور از رکورد قبلی 19 هزار 668 دلار که سه سال پیش به آن رسیده بود، بیشینه 19 هزار و 850 دلار را به ثبت رساند.

از ماه مارس تاکنون قیمت بیت کوین 200 درصد افزایش یافته است. آخرین بار در دسامبر 2017 بود که قیمت بیت‌کوین رقم بالای 19 هزار را تجربه کرده بود.

هفته‌ای که گذشت البته بیت کوین روند نوسانی‌ای را تجربه کرده بود به گونه‌ای که پنجشنبه هفته پیش به 16 هزار و 200 دلار کاهش یافته بود.

شیوع ویروس کرونا به خصوص در آمریکا باعث شده بود که قیمت بیت‌کوین برای مدتی حتی به زیر 4 هزار دلار برسد، اما از آن زمان به بعد به صورت مداوم افزایش یافته است.

تقاضا برای ارزهای مجازی نیز در جهان افزایش یافته و همین امر به یکی از دلایل رشد قیمت بیت کوین در بازار جهانی منجر شده است. دیگر ارزهای مجازی مهم در بازار که به طور معمول روند قیمتی بیت کوین را طی می‌کنند نیز در معاملات شب گذشته شاهد رشد قیمت بودند، به گونه‌ای که اتریوم و ریپل هر کدام 6 درصد افزایش قیمت را تجربه کردند و لیتکوین هم 11 درصد رشد قیمت داشت.

به گزارش فارس، در میان 10 ارز مجازی برتر جهان از نظر ارزش بازار تنها تدر بود که در معاملات روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید