قیمت اوپو Reno 7 و Reno 7 Pro در هند فاش شد

    کد خبر :866266
قیمت اوپو Reno 7 و Reno 7 Pro در هند فاش شد

ظاهرا قیمت دو گوشی هوشمند Reno7 و Reno7 Pro برای بازار هند ۳۷۰ و ۵۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

اوپو هفته گذشته از گوشی‌های Reno7 و Reno7 Pro برای بازار چین رونمایی کرد. اکنون انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به‌زودی برای سایر مکان‌ها نیز عرضه شوند. امروز گزارش جدیدی ادعا می‌کند Reno7 و Reno7 Pro در ماه ژانویه در هند عرضه خواهند شد و Reno7 SE بنا به دلایلی آن‌ها را همراهی نمی‌کند.

به گزارش زومیت، البته این تنها اطلاعاتی نیست که به بیرون درز پیدا کرده است. اکنون به لطف شایعه منتشر شده، ما محدوده قیمت این دو گوشی هوشمند که قرار است به‌زودی وارد بازار هند شوند را می‌دانیم. ظاهرا Reno7 بین ۲۸ هزار تا ۳۱ هزار روپیه (۳۷۰ تا ۴۱۰ دلار) قیمت دارد. این در حالی است که نسخه پرو دارای قیمتی بین ۴۱ هزار تا ۴۳ هزار روپیه (۵۴۰ تا ۵۷۰ دلار) خواهد بود.

همچنین اطلاعات دیگری به دستمان رسیده که ادعا می‌کنند ظاهرا این شرکت از هدفون بی‌سیم جدیدی برای بازار هند رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این محصول قیمتی مشابه Enco X دارد که در حال حاضر ۹۹۹۹ روپیه است. Watch Free نیز باید در هند در کنار ایربادهای جدید، Reno7 و Reno7 Pro عرضه شود.

اکنون به صورت خلاصه کمی درباره مشخصات گوشی‌های هوشمند جدید اوپو صحبت می‌کنیم. Reno7 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون 778G SoC،‌ رم ۸ یا ۱۲ گیابایتی، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم دوربین سه‌گانه شامل: سنسور ۶۴ مگاپیکسل دوربین اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ ۶۰ واتی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

از سوی دیگر، Reno7 Pro با پنل امولد ۶٫۵۵ اینچی ۹۰ هرتزی، تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ مکس، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی بوده و با لنز اولتراوایدی که اطلاعات آن هنوز مشخص نشده و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. به نظر می‌رسد دوربین سلفی آن با برادرش یکسان است. این دستگاه نیز دارای همان باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است اما توانایی پشتیبانی از شارژ ۶۵ واتی را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید