قهرمان بوکس قربانی نزاع خیابانی

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵
    کد خبر :930937
قهرمان بوکس قربانی نزاع خیابانی

پسر جوان که در یک نزاع خیابانی قهرمان ۱۸ ساله بوکس استان مرکزی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، 3 ساعت بعد از این جنایت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

شامگاه شنبه مأموران پلیس اراک از قتل «محمدسالار پارسا» بوکسور 18 ساله استان مرکزی با ضربات چاقو در یک نزاع خیابانی باخبر شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌‌داد این درگیری بدون هیچ پیش زمینه قبلی، بین چند جوان رخ داده است. بنابراین ردیابی‌ها دستگیری قاتل در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت و حدود سه ساعت بعد متهم در شهرستان خنداب دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک، مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی در یک نزاع ساده بدون هیچ درگیری قبلی و با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است که مأموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شهرستان خنداب شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خنداب قاتل را طی یک عملیات ضربتی و در کمتر از 3 ساعت دستگیر کنند. متهم پس از اعتراف به قتل برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش ایران، «محمدسالار پارسا» از قهرمانان المپیاد استعداد‌های برتر کشور بود که سال 1398 در 3 اردوی متوالی تیم ملی بوکس نونهالان ایران نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و از استعدادهای برتر مشتزنی ایران بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید