قلع و قمع داعش / دستگیری ۶۲ تروریست

    کد خبر :34502

روز گذشته پلیس امنیت استان البرز از دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش در کرج خبر داد. از قرار معلوم این مرد با گروهک تروریستی داعش در ارتباط بوده که در کیانمهر کرج شناسایی و دستگیر شده است.

ازسوی دیگر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس‌کل دادگستری البرز از دستگیری هفت نفر از عوامل پشتیبانی حوادث تروریستی تهران در فردیس استان البرز خبر داد. فاضلیان گفت: با توجه به نیابت قضایی از استان تهران این عوامل که پشتیبان تیم تروریستی در حوادث اخیر تهران بودند و با 2 تیم تروریستی که در تهران دست به اقدام کور تروریستی زدند هماهنگی کامل داشتند، دستگیر شدند و در اختیار مقامات قضایی و امنیتی استان تهران قرار گرفتند.

بر این اساس به گزارش خبرگزاری فارس، تاکنون بیش از ۶۲ نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی با تلاش همه نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند و شمار و مقادیر بسیاری انواع سلاح و مهمات از آنها کشف شده است.

در کنار این بازداشت‌ها، مجلس از امروز پذیرای مردم برای حل مشکلاتشان در دفاتر نمایندگان خواهد بود. به گفته محمدحسین فرهنگی، عضو هیات‌رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز کار ترمیم و بازسازی از هفته گذشته و بعد از حادثه تروریستی آغاز شده و همزمان با کار ترمیم ساختمان، مجلس کار مراجعات مردمی را هم خواهد داشت و وقفه‌ای در این امر ایجاد نخواهد شد.

در خبری دیگر در این‌خصوص بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است بخشی از سالن مراجعین مردمی و یکی از دفاتر نمایندگان به شکل سمبلیک به‌عنوان سند جنایت تروریسم بدون بازسازی باقی بماندو تصاویر شهدای این حادثه تروریستی را در آن محل نصب خواهیم کرد. وی افزود: البته بیشترین آسیب وارده به ساختمان دفاتر نمایندگان مربوط به طبقه چهارم است و مابقی طبقات آسیب چندانی ندیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید