قضاوت داوران ایرانی در رقابت‌های انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴
    کد خبر :849691
قضاوت داوران ایرانی در رقابت‌های انتخابی زیر ۲۳ سال آسیا

داوران کشورمان در گروه‌های مختلف رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال قضاوت می‌کنند.

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای از قضاوت داوران آقایان و بانوان کشورمان در گروه‌های مختلف رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال خبر داد.

رقابت‌های گروه F با حضور تیم‌های اردن – ترکمنستان و فلسطین برگزار می‌شود که بیژن حیدری، حسن زهیری و علیرضا ایلدروم قضاوت می‌کنند. این مسابقات از ۲۵ تا ۳۱ اکتبر در اردن برگزار می‌شود.

در گروه J، تیم‌های مالزی، لائوس، مغولستان و تایلند به رقابت می‌پردازند که معصومه شکوری، سید وحید کاظمی و آرمان اسعدی قضاوت خواهند کرد. این دیدار‌های از ۲۵ تا ۳۱ اکتبر در مغولستان انجام می‌شود.

در گروه K نیز تیم‌های ژاپن، کامبوج و کره شمالی حضور دارند که قضاوت این مسابقات بر عهده پیام حیدری و سعید علی نژاد از ایرن خواهد بود. این بازی‌ها از ۲۳ تا ۲۸ اکتبر در ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش میزان، مسابقات گروه E نیز با حضور تیم‌های امارات – قرقیزستان – هندوستان و عمان برگزا رمی شود که علیرضا فغانی و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار‌ها را بر عهده دارند. مسابقات در این گروه از ۲۵ تا ۳۰ اکتبر به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید