قتل مرد دزفولی با تیراندازی در مراسم عزاداری

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸
    کد خبر :917409

سرهنگ گراوندی، گفت: تیراندازی با سلاح مجاز و یا غیرمجاز در مراسم عزا یا عروسی ممنوع بوده و مصداق بارز ناامنی است.به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله گراوندی می‌گوید: با توجه به برگزاری مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق دزفول و تیراندازی منجر به فوت در این مراسم عزاداری، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری روش‌های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، فنی موفق به شناسایی ۴ نفر از عاملان تیراندازی در مراسم مذکور شدند سپس آن‌ها را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در بازرسی از منازل آنان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف نیز کشف و ضبط شد.بر اساس اطلاعات پلیس متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

همچنین بر همین اساس متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.سرهنگ گراوندی در این خصوص متذکر شده دستگاه قضا بدون اغماض با عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد خواهد کرد.

رسم قدیمی تیراندازی در گذشته به دلیل نبود وسایل ارتباطی به منظور آگاه سازی مردم صورت می‌پذیرفته، اما حالا این رسم نادرست بیش از آنکه در این جهت عمل کند، همواره منجر به مرگ و میر آسیب رساندن به افراد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید