قتل زن شیرینی‌فروش در رشت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸
    کد خبر :1055976
قتل زن شیرینی‌فروش

جوانی که یک زن قناد را در رشت با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، کمتر از یک هفته بعد در تهران دستگیر شد.

صبح روز یکشنبه ۶ اسفند امسال خبر قتل زنی جوان داخل مغازه شیرینی‌فروشی‌اش در منطقه لولمان رشت به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران به محل جنایت رفتند در نخستین بررسی‌ها مشخص شد زن ۳۶ ساله در مغازه قنادی با ضربه‌های چاقو کشته شده است.

همسر مقتول در نخستین تحقیقات به پلیس گفت: همسرم چون سفارش کار داشت، صبح زود از بازار خرید کرد و بعد به مغازه رفت و من هم به مغازه خودم رفتم. مغازه همسرم دوربین مداربسته داشت اما به دلیل مشکل فنی تصاویر ضبط نشده بود و از روی تصاویر دوربین مداربسته مغازه همسایه متوجه برخی اتفافات شدیم. قتل بین ساعت ۸/۵ تا ۹ صبح اتفاق افتاد.

قتل شیرینی فروش

همسرم وارد مغازه شد. قاتل از ساعت ۸ صبح اطراف مغازه کمین کرده بود و ماسک و کلاه داشت. بعد وارد مغازه شد و پس از قتل همسرم، خودروی پراید نوک‌مدادی، مقداری طلا و گوشی تلفن همراه او را سرقت کرد. او حتی یک جعبه شیرینی و موزهایی را که همسرم خریده بود هم برداشت و با خودروی همسرم فرار کرد.

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: با تحقیقات همه‌جانبه و شبانه‌روزی پلیس، قاتل ۳۴ ساله شناسایی شد و کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضایی به استان تهران رفته و پس از دستگیری مرد جنایتکار وی را به استان گیلان منتقل کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافاتش انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد، افزود: متهم در حال حاضر برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید