“قاسمی” بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی را افشا کرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۹:۵۰
    کد خبر :517779
قاسمی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در هفتاد و یکمین سالروز جنایت صهیونیست‌های تروریست علیه مردم مظلوم روستای «دیر یاسین» فلسطین تأکید کرد که بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز سه‌شنبه 20 فروردین در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیر یاسین» توسط صهیونیست‌‌های تروریست (در سال 1948 میلادی) گفت: «بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است. این رژیم مظلوم‌کش برای پیشبرد مطامع توسعه‌طلبانه غیرانسانی خود دست به طرح‌های مزورانه زیادی زده و می‌زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان‌های بی‌دفاع و غیرنظامیان بی‌گناه است؛ این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترورهای پنهان نیز دست یازیده است. صرف‌نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به‌عبث تلاش می‌کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت‌بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته‌ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به‌یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به‌ناحق ریخته‌شده خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک‌کش را بگیرد».

بهرام قاسمی افزود: «کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‌‌های تروریست در آوریل 1948 نمونه‌ای از سفاکی این مرگ‌آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادی‌خواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته‌شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می‌دارند».

به گزارش افکارنیوز،جنایتکاران صهیونیست در روز 9 آوریل 1948 (20 فروردین 1327) با حمله به روستای دیر یاسین در غرب بیت‌المقدس، 107 غیرنظامی بی‌دفاع فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید