حزب‌الله: برای تمام احتمالات جنگ آماده‌ایم

    کد خبر :1060491
حزب‌الله: برای تمام احتمالات جنگ آماده‌ایم

 شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان روز یکشنبه و در مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق در سخنانی تصریح کرد: شهید سردار زاهدی به شکل تاثیرگذاری در تقویت و گسترش نیروی مقاومت در لبنان و منطقه نقش داشت و در آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ در کنار فرمانده شهید حاج عماد مغنیه مشارکت داشت.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان فرمانده پیشتاز در برابر اشغالگران آمریکایی در سوریه و تروریست‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی ایستاد. ایشان از گذشته در تیررس سه‌گانه شیطان آمریکا، اسرائیل و جریان تکفیری قرار داشت.

شهید «محمدرضا زاهدی» مستشار نظامی ارشد ایران در سوریه به همراه شماری دیگری از افسران، در حمله دوشنبه گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسیدند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همچنین با بیان اینکه ۶ ماه از جنگ با رژیم صهیونیستی می‌گذرد و تمامی محور مقاومت با نوار غزه اعلام همبستگی کرده‌اند، اظهار کرد: به دوست و دشمن تاکید می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک محور مقاومت است.

قاووق خطاب به شهید زاهدی گفت: برادر شهیدم، برادرانت و فرزندانت در حزب‌الله دیروز توانستند پهپاد هرمس ۹۰۰ را ساقط کنند و هم‌اکنون تبدیل به آهنی سوخته در زیر قدم رزمندگان حزب‌الله است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: امروز از تهران اعلام می‌کنم محور مقاومت هیچ‌گاه دست از حمایت مردم غزه برنمی‌دارد و تا زمانی که جنگ در غزه به پایان برسد حزب‌الله برای تمام احتمالات جنگ آماده است.

منبع: ایسنا

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایرانی گفت:

    برای همه احتمالات اماده اید؟
    خیلی با حال کلی گویی می کنی که از زیر مسولیت در بری.
    ای ناقولا. پس این همه خرج و مخارج نتیجه اش چی شد؟

دیدگاهتان را بنویسید