قابلیت جدید به بخش استوری اینستاگرام افزوده می شود

    کد خبر :879008

اینستاگرام به تقلید از تیک تاک در حال آزمایش قابلیت جدیدی در پلتفرم خود بوده که امکان پیمایش عمودی استوری‌ها را برای کاربران این شبکه اجتماعی مهیا می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ظاهراً برخی کاربران ترکیه‌ای اینستاگرام آپدیت جدیدی را دریافت کرده‌اند که امکان پیمایش عمودی استوری‌ها را برای آنها فراهم کرده است. در واقع کاربران همچنان با ضربه زدن روی سمت چپ یا راست نمایشگر خود می‌توانند استوری‌های یک کاربر را مشاهده کنند اما برای دیدن استوری‌های کاربر بعدی باید صفحه را از پایین به بالا بکشند.

همچنین گزارش‌هایی از همین به‌روزرسانی در کشور برزیل منتشر شده و به نظر می‌آید اینستاگرام طراحی جدید استوری‌های خود را در کشورهای بیشتری ارائه کرده است. ظاهراً اینستاگرام قصد دارد تغییرات بیشتری را روی پلتفرم خود ایجاد کرده و با تیک تاک رقابت جدی‌تری را دنبال کند و عرضه قابلیت فید عمودی به استوری‌ها هم در همین راستا ارزیابی می‌شود. اینستاگرام همچنین روی استفاده از ویدیو در استوری‌ها به جای محتوای ثابت تمرکز کرده است.

 

 

در ماه‌های گذشته، اینستاگرام در حال آزمایش افزایش مدت زمان استوری‌ها به ۶۰ ثانیه بوده است تا به کاربران خود اجازه دهد بدون تقسیم محتوای خود، استوری‌های حداکثر یک دقیقه‌ای ارسال کنند. در همین حال، این شبکه اجتماعی همچنین در حال آزمایش گزینه‌های جدیدی برای مرتب سازی فید اصلی کاربران است و حتی قصد دارد گزینه‌ای برای مرتب سازی پروفایل خود به آن‌ها ارائه کند.

پیش از این هم مدیرعامل این شبکه اجتماعی محبوب از قابلیت جدید استراحت کنید (Take a Break) سخن به میان آورده و به امکان خرید حق اشتراک برای حمایت از سازندگان محتوا اشاره کرده بود.

البته هنوز مشخص نیست که قابلیت پیمایش عمودی استوری‌ها چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. البته می‌توان انتظار داشت که در به‌روزرسانی‌های بعدی اینستاگرام قابلیت‌های بسیار زیادی به این پلتفرم اضافه شود و این یعنی به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این شبکه اجتماعی رسانه‌ای خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید