فیلم‌ سینمایی منصور روز پدر به تلوبیون پلاس می‌آید

    کد خبر :887637
فیلم‌ سینمایی منصور روز پدر به تلوبیون پلاس می‌آید

فیلم‌ سینمایی «منصور» در فاصله زمانی کوتاه از اکران سراسری به مناسبت میلاد حضرت علی علیه‌السلام و روز پدر از سه‌شنبه ۲۶ بهمن به صورت آنلاین و رایگان در دسترس کاربران تلوبیون پلاس قرار می‌گیرد.

اکران آنلاین و رایگان فیلم‌ سینمایی «منصور» ساخته سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۲۶ بهمن در تلوبیون پلاس آغاز می‌شود. «منصور» با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید منصور ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌هایی ناگفته‌ از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.

محسن قصابیان نقش شهید ستاری را ایفا می‌کند و لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، سیدجواد هاشمی، مهدی کوشکی و قاسم زارع دیگر بازیگران این فیلم هستند. «منصور» نخستین بار در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در دو بخش بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین کارگردان اول نامزد سیمرغ بلورین شد. در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایرانِ جشنواره چهلم هم حبیب مجیدی برای عکس‌های فیلم سیمرغ بلورین دریافت کرد.

فیلم سینمایی «منصور» محصول سازمان رسانه‌ای اوج از ۱۹ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران شد و ۳۱ میلیارد ریال فروخت. این فیلم هشتمین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۰ در اکران عمومی است. تلوبیون پلاس به عنوان سرویس ویژه فیلم‌ و سریال تلوبیون پیش از این «یدو» و «تک‌تیرانداز» را رایگان نمایش داده بود و بعد از «منصور»، میزبان فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها فیلم‌های سینمایی اکران‌شده در تلوبیون پلاس را تماشا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید