فیلم زندگی نامه ایلان ماسک در دست ساخت است

    کد خبر :1032480
ایلان ماسک

طبق گزارش اولیه ورایتی،  بزودی فیلم زندگی نامه ایلان ماسک ساخته خواهد شد، فیلمی که توسط کارگردان تحسین شده دارون آرنوفسکی ساخته می‌شود و A24 نیز آن را تهیه کنندگی خواهد کرد. 

بازتاب-این فیلم بر اساس بیوگرافی مجاز والتر آیزاکسون ساخته خواهد شد که نقدهای نامطلوبی را دریافت کرده و رسانه‌هایی مانند لس آنجلس تایمز به نویسنده پیشنهاد می‌کنند “بیشتر پیش بینی‌های مطمئن ماسک را به عنوان انجیل می‌پذیرد” و گاردین آن را “بدون بینش” می‌خواند. البته همه بررسی‌ها آنقدر وحشتناک نبودند، اما بسیاری به کتاب ایزاکسون به عنوان نمونه‌ای واضح از خطرات روزنامه نگاری دسترسی اشاره می‌کنند.

ایزاکسون همچنین بیوگرافی استیو جابز را نوشت که در سال 2015 در فیلمی با بازی مایکل فاسبندر و کارگردانی دنی بویل اقتباس شد. این فیلم در نهایت یک اقتباس فوق‌العاده آزاد از کتاب آیزاکسون بود، بنابراین خواهیم دید که آرونوفسکی با موارد موجود چه می‌کند. اگر کسی بتواند یک فیلم بیوگرافی عالی تولید کند، کسی جز دارون آرنوفسکی نیست که سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

 

ایلان ماسک

 

این فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت بوده، بنابراین هنوز هیچ نویسنده‌ای به آن اضافه نشد و هیچ اطلاعیه‌ای برای انتخاب بازیگر وجود ندارد. در یک تاپیک اخیر ردیت، نظر دهندگان برترین انتخاب‌های بازیگری که برای ماسک رای داده‌اند، نیکلاس کیج، رامی مالک، جسی آیزنبرگ و رابرت داونی جونیور بودند که توسط Variety گردآوری شد.

باید دید فیلم بیوگرافی ایلان ماسک چگونه خواهد شد و آیا می‌تواند مورد توجه قرار گیرد یا خیر. انتظار داریم فیلم این کارآفرین پرحاشیه با استقبال بسیاری رو به رو شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید